The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Originally posted by Rockmaid
Det blir nok bra,gnoff :)

Lurer på om jeg får noen jobb når jeg er ferdig å studere. Høres ikke så gøy ut å gå hjemme om dagen og på pub om kvelden. Eller..det gjør det jo :D :D

Ja jag tror och hoppas på att det blir bra jag med :)

Här i Sverige är det lite svårt för nyutexaminerade att få jobb tyvärr, ganska så stor arbetslöshet överlag.
Men jag hoppas att du får ett bra jobb när du är klar med dina studier!

Nu då jag är arbetslös går jag hemma på dagarna och påpuben på kvällen, det är rätt kul :)

Men pengarna rinenr snabbt iväg.

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by gnoff
Ja jag tror och hoppas på att det blir bra jag med :)

Här i Sverige är det lite svårt för nyutexaminerade att få jobb tyvärr, ganska så stor arbetslöshet överlag.
Men jag hoppas att du får ett bra jobb när du är klar med dina studier!

Nu då jag är arbetslös går jag hemma på dagarna och påpuben på kvällen, det är rätt kul :)

Men pengarna rinenr snabbt iväg.

Hva slags jobb er det du skal begynne i?
Er litt vanskelig å få jobb i Norge også,nå..og særlig siden jeg har tenkt meg til Oslo.. Men et eller annet må jeg jo få. Uten erfaring kan jeg uansett ikke forlange så mye :)

Ja,pengene er vel det største problemet..hadde det ikke vært for at jeg trengte dem for å gå på pub,hadde det ikke vært så farlig med jobben :D :D

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Hva slags jobb er det du skal begynne i?
Er litt vanskelig å få jobb i Norge også,nå..og særlig siden jeg har tenkt meg til Oslo.. Men et eller annet må jeg jo få. Uten erfaring kan jeg uansett ikke forlange så mye :)

Ja,pengene er vel det største problemet..hadde det ikke vært for at jeg trengte dem for å gå på pub,hadde det ikke vært så farlig med jobben :D :D

Jag skall arbeta som Elektronikingenjör på ett företag vid namn Alvis Hägglunds.
Kommer att vara inblandad i elektroniken i bandvagnar och stridsvagnar, bara militära produkter.

Erfarenhet är bra, jag fick ensam jobb nu på detta företag av 105 sökande, anledningen var att jag hade rätt utbildning, men även nästan 4 års erfarenhet samt ett år som studerande i USA.

Men blir som sagt tvungen att klippa av mig skägget, de vill inte att man har 30 centimeter skägg, nåja sånt får man acceptera.

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Ah..ikke noe jeg kunne begynt med,altså :p
Men det er sikkert en fin jobb,for de som skjønner noe av det :)
Jeg har jo ikke utdanna meg til noe,da står jeg muligens litt svakere.. men man kan ha flaks også!

DUmt å klippe et så langt skjegg,da :/ men det vokser vel ut igjen når du får lov :D

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Ah..ikke noe jeg kunne begynt med,altså :p
Men det er sikkert en fin jobb,for de som skjønner noe av det :)
Jeg har jo ikke utdanna meg til noe,da står jeg muligens litt svakere.. men man kan ha flaks også!

DUmt å klippe et så langt skjegg,da :/ men det vokser vel ut igjen når du får lov :D

Jag är rätt less på skägget ändå, men hade tänkt spara det till efter Wacken 2003, nu ska jag klippa av det på Kelly's på fredag :)