The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

catlash

W:O:A Metalhead
21 Nov. 2005
468
0
61
59
Tulsa, Oklahoma
www.myspace.com
:D :)

Norsk er språket jeg vite , fra mange reiser. Jeg elske Norge. Jeg ha en tanten av giftermål det er Danske skjønt så vite et par av det ord det avviker. Jeg ha bare blitt igjennom Sverige i korte trekk. Hvis Jeg kunne Jeg ville har en andre hjem inne enten den ene eller den andre av Voss eller Flammen inne Norge.

Zuletzt bearbeitet:

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Själv har jag ännu inte besökt Norge någon gång, men nu då jag flyttar till Göteborg är jag ju så pass nära att det borde bli av.

catlash

W:O:A Metalhead
21 Nov. 2005
468
0
61
59
Tulsa, Oklahoma
www.myspace.com
Meget hyggelig! :D Jeg har ikke en smule av alle Norsk inne meg , heller ikke Danske bortsett fra meg venner der alltid prøve å fortelle e hvor Jeg blikk meget innfødt Norsk. Når Jeg fortelle seg nei, jeg er halv Innfødt Amerikaneren og halv Scottish de fortelle meg "Det vikings var noen av det for det første inne Skottland!" :cool: :p
Siden den har blitt år siden jeg ha snakket den jeg er meget rusty og langsom snakker inne snakker den, skjønt jeg lese og skrive den fin så jeg er liking denne tråden - jeg komme til praksis atter! :D

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
mugabe schrieb:
Du är bättre på svenska än gnoff!

När flyttar du till västkusten, förresten, gnoff, och vad händer där?

Jag vet, men min tyska är bäst!

Flyttade ner 26:e, så nu är jag på plats.
Börjar jobba som konsult inom elektronikbranschen på måndag.

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
mugabe schrieb:
Låter småluddigt. Hur var första dagen? Själv har jag jullov en vecka till. Jag har dock insett att lärare jobbar in all lovtid resten av terminerna. Rätt svettigt.

Jo, är rätt luddigt egentligen, man kan åka ut på det mesta som har med elektronik att göra. Lite skrämmande, men också en del av charmen.

Första dagen var bra, introduktioner och platstilldelning, mobiltelefon, hälsa på folk och massa sånt.
Nu har jag redan fått ett projekt att jobba med, så det går snabbt.

Det är väl så som lärare kan jag tänka mig, skönt som fan med rätt mycket ledighet, men rätt duktigt med jobb under terminerna.
Antar att det inte finns så mycket övertidsersättning heller?