mugabe
W:O:A Metalhead
Got the login details today. If you're still experiencing trouble, try mailing
johannes@swedenrock.com
johannes@swedenrock.com
Hej gnoff! Regnar det i Sverige? Jag ber om ursäkt för mitt dålig svenska!gnoff schrieb:Regn igen idag, påminner lite om Wacken
Schweinchen schrieb:Hej gnoff! Regnar det i Sverige? Jag ber om ursäkt för mitt dålig svenska!
Här i tyskland vi hade solsken hela dagen. Jag tänkte om åka till Sverige nästa år. Har du ide var jag kan gå? Vad är bäst region i Sverige?gnoff schrieb:Hej!
Jodå, det regnar här idag, fast det var soligt i morse.
Jag förstår vad du skriver, så den är inte så dålig din svenska
Schweinchen schrieb:Här i tyskland vi hade solsken hela dagen. Jag tänkte om åka till Sverige nästa år. Har du ide var jag kan gå? Vad är bäst region i Sverige?
Jag tänkte om se skog och hav. Kultur i museum är bra, men jag vil inte träffar massa människor. När det passar med tidsplanering Hammie tänkte om gå till Sverige också. Är det kall i vår??gnoff schrieb:Det beror på vad du vill se och göra.
Vill du helst träffa massa människor i städer och gå på pubar, museum och så?
Eller vill du hellre långt ut på landet i skog, se berg och hav, samt vara borta från folk?
Schweinchen schrieb:Jag tänkte om se skog och hav. Kultur i museum är bra, men jag vil inte träffar massa människor. När det passar med tidsplanering Hammie tänkte om gå till Sverige också. Är det kall i vår??
Jag ser var du bor i www.map24.degnoff schrieb:Då borde du försöka ta dig en bit norrut, en sträcka där jag bor kallas för "Höga Kusten" och har väldigt fin natur med skärgåd, skog, hav och berg.
Till våren i april maj är det kanske runt 10-15 grader.
Schweinchen schrieb:Jag ser var du bor i www.map24.de
Det tittar bra (Är det svenska? ) med många havar.
Jag ska inte gå till Sverige när jag slutar universitetet, det är ganska kall!
Tack! Jag vil fragar mer när min svenska är bättre! Eller i engelska när min svenska är länge dålig...gnoff schrieb:Du menar kanske "Det låter bra med många hav"?
Det är fint här på vintern med, men väldigt kallt ibland.
Schweinchen schrieb:Tack! Jag vil fragar mer när min svenska är bättre! Eller i engelska när min svenska är länge dålig...
catlash schrieb:Ikke vakker! Men jeg er ikke Scandinavian sa vil tillatelse du til det moro!