mugabe
W:O:A Metalhead
Got the login details today. If you're still experiencing trouble, try mailing
johannes@swedenrock.com
johannes@swedenrock.com
Hej gnoff! Regnar det i Sverige? Jag ber om ursäkt för mitt dålig svenska!gnoff schrieb:Regn igen idag, påminner lite om Wacken![]()
Schweinchen schrieb:Hej gnoff! Regnar det i Sverige? Jag ber om ursäkt för mitt dålig svenska!![]()
Här i tyskland vi hade solsken hela dagen. Jag tänkte om åka till Sverige nästa år. Har du ide var jag kan gå? Vad är bäst region i Sverige?gnoff schrieb:Hej!
Jodå, det regnar här idag, fast det var soligt i morse.
Jag förstår vad du skriver, så den är inte så dålig din svenska![]()
Schweinchen schrieb:Här i tyskland vi hade solsken hela dagen. Jag tänkte om åka till Sverige nästa år. Har du ide var jag kan gå? Vad är bäst region i Sverige?
Jag tänkte om se skog och hav. Kultur i museum är bra, men jag vil inte träffar massa människor.gnoff schrieb:Det beror på vad du vill se och göra.
Vill du helst träffa massa människor i städer och gå på pubar, museum och så?
Eller vill du hellre långt ut på landet i skog, se berg och hav, samt vara borta från folk?
Schweinchen schrieb:Jag tänkte om se skog och hav. Kultur i museum är bra, men jag vil inte träffar massa människor.När det passar med tidsplanering Hammie tänkte om gå till Sverige också. Är det kall i vår??
Jag ser var du bor i www.map24.degnoff schrieb:Då borde du försöka ta dig en bit norrut, en sträcka där jag bor kallas för "Höga Kusten" och har väldigt fin natur med skärgåd, skog, hav och berg.
Till våren i april maj är det kanske runt 10-15 grader.
Schweinchen schrieb:Jag ser var du bor i www.map24.de
Det tittar bra (Är det svenska?) med många havar.
Jag ska inte gå till Sverige när jag slutar universitetet, det är ganska kall!
Tack! Jag vil fragar mer när min svenska är bättre!gnoff schrieb:Du menar kanske "Det låter bra med många hav"?
Det är fint här på vintern med, men väldigt kallt ibland.
Schweinchen schrieb:Tack! Jag vil fragar mer när min svenska är bättre!Eller i engelska när min svenska är länge dålig...
![]()
catlash schrieb:Ikke vakker!Men jeg er ikke Scandinavian sa vil tillatelse du til det moro!
![]()