The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Schweinchen

W:O:A Metalmaster
20 März 2004
7.987
1
81
42
DD
Website besuchen
gnoff schrieb:
Hej!
Jodå, det regnar här idag, fast det var soligt i morse.
Jag förstår vad du skriver, så den är inte så dålig din svenska ;)
Här i tyskland vi hade solsken hela dagen. Jag tänkte om åka till Sverige nästa år. Har du ide var jag kan gå? Vad är bäst region i Sverige?

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Schweinchen schrieb:
Här i tyskland vi hade solsken hela dagen. Jag tänkte om åka till Sverige nästa år. Har du ide var jag kan gå? Vad är bäst region i Sverige?

Det beror på vad du vill se och göra.

Vill du helst träffa massa människor i städer och gå på pubar, museum och så?

Eller vill du hellre långt ut på landet i skog, se berg och hav, samt vara borta från folk?

Schweinchen

20 März 2004
7.987
1
81
42
DD
Website besuchen
gnoff schrieb:
Det beror på vad du vill se och göra.

Vill du helst träffa massa människor i städer och gå på pubar, museum och så?

Eller vill du hellre långt ut på landet i skog, se berg och hav, samt vara borta från folk?
Jag tänkte om se skog och hav. Kultur i museum är bra, men jag vil inte träffar massa människor. ;) När det passar med tidsplanering Hammie tänkte om gå till Sverige också. Är det kall i vår??

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Schweinchen schrieb:
Jag tänkte om se skog och hav. Kultur i museum är bra, men jag vil inte träffar massa människor. ;) När det passar med tidsplanering Hammie tänkte om gå till Sverige också. Är det kall i vår??

Då borde du försöka ta dig en bit norrut, en sträcka där jag bor kallas för "Höga Kusten" och har väldigt fin natur med skärgåd, skog, hav och berg.

Till våren i april maj är det kanske runt 10-15 grader.

Schweinchen

20 März 2004
7.987
1
81
42
DD
Website besuchen
gnoff schrieb:
Då borde du försöka ta dig en bit norrut, en sträcka där jag bor kallas för "Höga Kusten" och har väldigt fin natur med skärgåd, skog, hav och berg.

Till våren i april maj är det kanske runt 10-15 grader.
Jag ser var du bor i www.map24.de
Det tittar bra (Är det svenska? ;) ) med många havar.

:eek: Jag ska inte gå till Sverige när jag slutar universitetet, det är ganska kall!

Tomatentöter

W:O:A Metalgod
23 Aug. 2004
118.204
12.851
168
Metalfranken
Hej alla!

Jag prater lite svenska men jag kan sjunga snapsvisor :D

Helan går, sjung hopp fadderallan lallanlej.
Helan går sjung hopp fadderallanlej.
Och den som inte helan tar,
han heller inte halvan får.
Helan går,
sjung hopp fadderallanlej

:D