The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Originally posted by Rockmaid
Ja,det var det da :D :D :D Hadde vært dumt å glemme det,nå som jeg er inne i en heldig periode :D

Veit du om det er Dolly's i Skien? Eller Porsgrunn?
Hehe, det er så mange pizza restauranter at du kan gå deg vill...:p:D:D:D

Dolly's finnes på Arkaden, Peppe's på Herkules og Down Town + en masse andre småsjapper. Men den beste er på Sjøloftet i Brevik. Har du ikke vært der, må du bare ta med deg noen dit...:)

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
44
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Hehe, det er så mange pizza restauranter at du kan gå deg vill...:p:D:D:D

Dolly's finnes på Arkaden, Peppe's på Herkules og Down Town + en masse andre småsjapper. Men den beste er på Sjøloftet i Brevik. Har du ikke vært der, må du bare ta med deg noen dit...:)

Men jeg vil på Dollys! Må ha en halv tre og halv sju snart..bare synd jeg ikke har råd :(
Skal møte pappa hos bestemora mi i helga,og hinte litt,hehe. Jeg er da ikke slu :p :p

Brevik er vel litt..ukjent :D :D
Men takk for tipset,skal huske på det :)

Men jeg vil på Dollys! Må ha en halv tre og halv sju snart..bare synd jeg ikke har råd :(
Skal møte pappa hos bestemora mi i helga,og hinte litt,hehe. Jeg er da ikke slu :p :p

Brevik er vel litt..ukjent :D :D
Men takk for tipset,skal huske på det :)
Kjekt å få med seg noen som kan spandere, det er da ikke sleipt...:D:D:D
Det er vel derfor Sjøloftet ikke er så kjent utenfor Grenland, men du vet hvor Brevik er...? :)

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
44
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Kjekt å få med seg noen som kan spandere, det er da ikke sleipt...:D:D:D
Det er vel derfor Sjøloftet ikke er så kjent utenfor Grenland, men du vet hvor Brevik er...? :)

Okay,da..da prøver jeg det :D
Jeg veit hvor det er,ja..har kjørt forbi uendelig mange ganger med Sørlandsbussen. Kjenner ei som er derfra,også. Men har aldri vært der,gitt.

Okay,da..da prøver jeg det :D
Jeg veit hvor det er,ja..har kjørt forbi uendelig mange ganger med Sørlandsbussen. Kjenner ei som er derfra,også. Men har aldri vært der,gitt.
Ta med deg bestemor og pappa til Sjøloftet.... Jammen på tide hvis du ikke har vært der ...:D:D:D

Nå skal jeg lage middag, kommer kanskje tilbake litt senere... :)