Rockmaid
W:O:A Metalhead
Originally posted by Rock'n'Roll
Kullt, grattis... Da er det bare å bestille Wacken billett...
Hum..kommer ikke langt med 195 kroner,gjør man vel?
Men det er en begynnelse
Kullt, grattis... Da er det bare å bestille Wacken billett...
Hei! Ting går bra...
Bare å kjøpe... Du kan sitte på styret nedover, det koster ikke noe...Originally posted by Rockmaid
Men dumt å ha billetten hvis det viser seg at jeg ikke kan dra allikevel Men man skal jo ikke ta sorgene på forskudd
Originally posted by gnoff
Grattis!
Du får fira med några öl
Hur är läget?Originally posted by gnoff
Ting?
Ett konstigt norskt ord igen?
Bare å kjøpe... Du kan sitte på styret nedover, det koster ikke noe...
Det er halve billetten Alle monner drar... Og jeg fikk ti rette i tipping i går, HURRA...Originally posted by Rockmaid
Hum..kommer ikke langt med 195 kroner,gjør man vel?
Men det er en begynnelse
Hehe, det blir muligens bil, vi er flere og skal prøve å samle oss. Kroppus skal også...Originally posted by Rockmaid
Skal du kjøre sykkel? Bah!
Det er halve billetten Alle monner drar... Og jeg fikk ti rette i tipping i går, HURRA...
Hehe, det blir muligens bil, vi er flere og skal prøve å samle oss. Kroppus skal også...
Jeg fikk tilog med to tiere...Premie; 2 x 10 kroner...Originally posted by Rockmaid
Jau..bare synd jeg trenger dem før den tid. Dumt jeg ikke brukte gangefeltet..for en gangs skyld lot jeg det være. Hmf.
10 rette? Kult Gratulerer! Meste jeg hadde,var 7..kanskje jeg skulle begynne å følge med litt,hehe.
Jeg fikk tilog med to tiere...Premie; 2 x 10 kroner...
Styret var nok på sykkelen...Originally posted by Rockmaid
Styret på bilen,altså? Trodde det het ratt
Kroppus,ja..han har jo forsvunnet helt,han. Han skulle nok holdt seg i Danmark,hehe.
Styret var nok på sykkelen...
Blir det bil skal du få lov å sitte inni...
Kroppus tør ikke låne pc'en til kimbay, hun er jo pålogget døgnet rundt, men han får vel sine ting til Norge etterhvert...
Nå skal vi ut en tur i parken... Hadde det vært varmere kunne det kanskje blitt litt spennede...
De var kjempekule, skikkelig Rock'n'Roll... Men Carrera dukket ikke opp ...Gjett hvem som dukket opp istedet...? Jo, de tilbakestående...Originally posted by Rockmaid
Woohoo
Hvordan var supersugerne,da?