The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
44
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Det er halve billetten :):):) Alle monner drar... Og jeg fikk ti rette i tipping i går, HURRA...:D:D:D

Jau..bare synd jeg trenger dem før den tid. Dumt jeg ikke brukte gangefeltet..for en gangs skyld lot jeg det være. Hmf.

10 rette? Kult :) Gratulerer! Meste jeg hadde,var 7..kanskje jeg skulle begynne å følge med litt,hehe.

Originally posted by Rockmaid
Styret på bilen,altså? Trodde det het ratt :p :D :D
Kroppus,ja..han har jo forsvunnet helt,han. Han skulle nok holdt seg i Danmark,hehe.
Styret var nok på sykkelen...:p:p:p
Blir det bil skal du få lov å sitte inni...:)
Kroppus tør ikke låne pc'en til kimbay, hun er jo pålogget døgnet rundt, men han får vel sine ting til Norge etterhvert...:)

Nå skal vi ut en tur i parken...:) Hadde det vært varmere kunne det kanskje blitt litt spennede...:D:D:D

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
44
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Styret var nok på sykkelen...:p:p:p
Blir det bil skal du få lov å sitte inni...:)
Kroppus tør ikke låne pc'en til kimbay, hun er jo pålogget døgnet rundt, men han får vel sine ting til Norge etterhvert...:)

Nå skal vi ut en tur i parken...:) Hadde det vært varmere kunne det kanskje blitt litt spennede...:D:D:D

Jeg trodde han hadde med seg maskina da han flytta,jeg?
Han er så treig!
Kan sitte på taket,jeg :D :D Der er fint i vakkert vær.

Gå en tur i parken på en søndag..så borgerlig :p :D :D
Det blir nok varmere og mer spennende snart :D

Originally posted by Rockmaid
Woohoo :D :D :D
Hvordan var supersugerne,da?
De var kjempekule, skikkelig Rock'n'Roll... Men Carrera dukket ikke opp :(...Gjett hvem som dukket opp istedet...? Jo, de tilbakestående...:D:D:D
Så dette ble både i pose og sekk, nå var ikke de tilbakestående like bra, litt D-A-D inspiret, men alt i alt en morsom kveld...:)