Singlebörse

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lou Cifer

W:O:A Metalmaster
12 Juni 2003
10.709
0
81
Bamberg
Website besuchen
Original geschrieben von Legolas
:eek:

*omg*

ich hab 40,1° fieber......

:eek:

Oh Baby, Du bist ja so heiß ! :p

Na dann mal gute Besserung - dann ists wohl nichts mit den Hunden am Wochenende, aber dieses Wochenende kanns sein, daß ich es selbst nicht schaffe, da ich ja beim Mr. Bungle in Alzenau bin.
Heute abend gehe ich auf Egowarosh & Crush in den Live Club - da gehste dann wohl auch nicht mit - Nippie, wegen so ein bischen Fieber ! ;)

Allen anderen: einen wunderschönen sonnigen guten Morgen :D

Lutherbock

3 Feb. 2003
9.265
1
83
40
Original geschrieben von Hammered_gods
Wow that sounds better than german, I even understand it :D:D:D

i hate the french language, those damn pronounciations and fucking rules. well, 5 years of that crap is enough.
could you teach me some czech? :D

Hammered_gods

5 Sep. 2002
8.131
0
81
40
Czech Republic
Website besuchen
Original geschrieben von Lutherbock
i hate the french language, those damn pronounciations and fucking rules. well, 5 years of that crap is enough.
could you teach me some czech? :D

French is much easier than german, I had german 7 yrs...no more of that crap. And czech is after french second hardest language, I never knew any foreigner who was learning czech that I could listen to without laughing...I mean to pronounce it is milion times harder than french. Kurva!:D

French is much easier than german, I had german 7 yrs...no more of that crap. And czech is after french second hardest language, I never knew any foreigner who was learning czech that I could listen to without laughing...I mean to pronounce it is milion times harder than french. Kurva!:D

French is not a language, it is a mixture of gay sounding noises....

:D

Lutherbock

3 Feb. 2003
9.265
1
83
40

what does "kurva" mean? maybe something like cunt? i bet it is vulgar...and useful :D
i know some polish words, thats all of my knowledge concerning slavian laguages ;)