Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Als 't ECHT vroeg moet zijn, dan heb ik liever wel dat jullie mij in Neerpelt komen ophalen. Anders bestaat de kans dat ik het ritme van Owen 'n beetje in de war schop, doordat Naïk om 5h 's morgens de weg op moet. Nu we baby op een nachtritme hebben willen we dat ook graag houden. (6h 's morgens is zijn eerste maaltijd meestal)
Maar 9h in Venlo is volgens mij ook vroeg genoeg. Dan rond 10h in Dong aan komen.

Vraagje, heeft er iemand van jullie een idee hoe te rijden?

antwoord: over de weg.

maar 10 uur in dong lijkt mij iig vroeg zat.
is 1.5 uur vanaf amersfoort naar venlo dus 9 uur lijkt me ook gewoon haalbaar...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.757
8.532
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Jij bent de hier de Dong Veteraan, wat is een goeie tijd om aan te komen die voor jou ook haalbaar is

's Middags tegen 12. Da's 'n mooie tijd.

Edit: toch hoe vroeger hoe beter. Kwestie van je auto nog op de parking te kunnen zetten. Bovendien, we zouden dan iets kunnen afspreken met de rest van de Dong-gangers (de Duitsers ja) van dit forum.

Zuletzt bearbeitet:

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
's Middags tegen 12. Da's 'n mooie tijd.

Edit: toch hoe vroeger hoe beter. Kwestie van je auto nog op de parking te kunnen zetten. Bovendien, we zouden dan iets kunnen afspreken met de rest van de Dong-gangers (de Duitsers ja) van dit forum.

Het is vanaf mijn huis, 1 uur en 37 minuten naar de Geldernscher Straße in Neukirchen-Vluyn (vanaf daar is de Q-park de 3e straat rechts, daar parkeren we Quark dus, die trekt Duitse members aan als een magneet dus dat zou geen probleem zijn :p)

Ik denk dat we Q het beste op kunnen pikken in Nijmegen, dat ligt het meest op de route...
Dus zeg jij maar hoe vroeg je daar kan zijn. AP kon eerder ook al rond 7 in Amersfoort zijn, dan zijn we rond 8 bij Nijmegen en nog voor 9 op pb

Zuletzt bearbeitet:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.757
8.532
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Het is vanaf mijn huis, 1 uur en 37 minuten naar de Geldernscher Straße in Neukirchen-Vluyn (vanaf daar is de Q-park de 3e straat rechts, daar parkeren we Quark dus, die trekt Duitse members aan als een magneet dus dat zou geen probleem zijn :p)

Ik denk dat we Q het beste op kunnen pikken in Nijmegen, dat ligt het meest op de route...
Dus zeg jij maar hoe vroeg je daar kan zijn. AP kon eerder ook al rond 7 in Amersfoort zijn, dan zijn we rond 8 bij Nijmegen en nog voor 9 op pb

Nijmegen is 'n uur van Eindhoven. Ik kan pas om 7h in Ehv vertrekken. Reken een uur erbij (met overstap in Den Bosch) en 't feit da'k alleen IC-treinen neem, dan kan 't 8.20 op z'n vroegst zijn. (maar ik moet de reisplanner nog nakijken hiervoor)

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Nijmegen is 'n uur van Eindhoven. Ik kan pas om 7h in Ehv vertrekken. Reken een uur erbij (met overstap in Den Bosch) en 't feit da'k alleen IC-treinen neem, dan kan 't 8.20 op z'n vroegst zijn. (maar ik moet de reisplanner nog nakijken hiervoor)
als je om 07.02 gaat ben je om 08.05 in Nijmegen
neem je een trein later om 07.17, ben je om 08.13 in Nijmegen.
als we je daar ophalen zijn we denk ik rond 09.00 wel op pb