Angelos
W:O:A Metalhead
ik zie het probleem niet, wij hebben 1 chauffeur en ik ken zat mensen die voor een festival een oud wagentje van 300 euro kopen...
dat was ook ons plan maar 1 wagentje voor ongeveer 10 mensen is toch te weinig
ik zie het probleem niet, wij hebben 1 chauffeur en ik ken zat mensen die voor een festival een oud wagentje van 300 euro kopen...
Hij rijdt via Best!
![]()
past makkelijk in een 9 persoons bus![]()
ja kwestie van huren, qua kosten zou ik het niet laten.
10 personen met de trein kost ook het nodige![]()
ja, daar heb je gelijk in, maarja dan moet er ook iemand nuchter zijn voor de reis. en daarom gaan we liever met de trein, en op de tentencamping hoor je je eigen muziek ook nog eens goed, en direct uitzicht over de stages![]()
serieus, als er niemand in jou vriendenkring nuchter kan blijven voor een paar uur, dan zijn het wel een stelletje huilies hoor.
"Nee, ik wil niet rijden, dan kan ik niet drinken"
"Ik ga ook niet rijden hoor, als ik niet kan drinken gaan mn handen bibberen"
" ik ga mn rijbewijs niet eens halen, anders ben ik steeds de BOB"
ja, daar heb je gelijk in, maarja dan moet er ook iemand nuchter zijn voor de reis. en daarom gaan we liever met de trein, en op de tentencamping hoor je je eigen muziek ook nog eens goed, en direct uitzicht over de stages![]()
OK, MU heeft geen woning dus Quark je kan niet bij hem blijven maffen
Dan om 7h vanaf Eindhoven vertrekken richting Arnhem. (zou daar tegen 8h30 moeten kunnen aankomen)
't Is nog 2 weken en 'n half.
kan het niet beter via het zuiden?
ligt ong ten hoogte van venlo...
Oh, da's nog beter! Da's 3 kwartier. Dan zou'k (als Naïk wil meewerken) tegen kwart voor 8 kunnen aankomen!
Maar alles hangt van MU af, wanneer hij wil vertrekken.
Het is niet zo heel ver.
Vanaf Amersfoort is het zo n 1.5 uur, waarvan like 1 we nog door nederland crossen.
Zal het hem straks vragen. Hij is toch hier.