Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
ja, daar heb je gelijk in, maarja dan moet er ook iemand nuchter zijn voor de reis. en daarom gaan we liever met de trein, en op de tentencamping hoor je je eigen muziek ook nog eens goed, en direct uitzicht over de stages :p

serieus, als er niemand in jou vriendenkring nuchter kan blijven voor een paar uur, dan zijn het wel een stelletje huilies hoor.
"Nee, ik wil niet rijden, dan kan ik niet drinken :( "
"Ik ga ook niet rijden hoor, als ik niet kan drinken gaan mn handen bibberen"
" ik ga mn rijbewijs niet eens halen, anders ben ik steeds de BOB ;) "

Metallerjim

Rübenschlingel
6 Feb. 2003
5.625
7.061
128
Wilhelmshaven, früher Leverkusen
ja, daar heb je gelijk in, maarja dan moet er ook iemand nuchter zijn voor de reis. en daarom gaan we liever met de trein, en op de tentencamping hoor je je eigen muziek ook nog eens goed, en direct uitzicht over de stages :p

heb net te horen gekregen dat mijn uhmm naja weet neit hoe ik dat moet zeggen,de vrouw waar ik heel erg lang op verleifd ben geweest en nog steed heel veel om geef zaterdag uti newcastle naar me toe komt met de rbaby

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.740
8.528
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Het is niet zo heel ver.
Vanaf Amersfoort is het zo n 1.5 uur, waarvan like 1 we nog door nederland crossen.
Zal het hem straks vragen. Hij is toch hier.

Als 't ECHT vroeg moet zijn, dan heb ik liever wel dat jullie mij in Neerpelt komen ophalen. Anders bestaat de kans dat ik het ritme van Owen 'n beetje in de war schop, doordat Naïk om 5h 's morgens de weg op moet. Nu we baby op een nachtritme hebben willen we dat ook graag houden. (6h 's morgens is zijn eerste maaltijd meestal)
Maar 9h in Venlo is volgens mij ook vroeg genoeg. Dan rond 10h in Dong aan komen.

Vraagje, heeft er iemand van jullie een idee hoe te rijden?