Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Aan déze kant, alleen ik. Aan Duitse kant, kijk ff op die thread. Zijn er zoveel!

Edit Piaf zegt: Er is mogelijkheid bij mensen in Münster te kunnen slapen. Gewoon kijken en evt. vragen. Anders kun je ook nog naar "de Nonnen" (een heus hotel)

oeh de mooie duitse dame komt ook :o

maaruh ik weet het nog niet... moet even kijken...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.816
8.557
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
oeh de mooie duitse dame komt ook :o

maaruh ik weet het nog niet... moet even kijken...
Zou voor jou alleen al dé reden moeten zijn om af te komen!!!

Als je lief bent, wil ik nog overwegen of er nog plek is in de kattenbak ;) Daar kan je de hond dan gezelschap houden. Als je tenminste zelfstandig naar station Eindhoven kan komen. Slaapplek kan ik spijtig genoeg niet regelen, hotel is al geboekt!

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Zou voor jou alleen al dé reden moeten zijn om af te komen!!!

Als je lief bent, wil ik nog overwegen of er nog plek is in de kattenbak ;) Daar kan je de hond dan gezelschap houden. Als je tenminste zelfstandig naar station Eindhoven kan komen. Slaapplek kan ik spijtig genoeg niet regelen, hotel is al geboekt!

in de kattenbak?
dat kan twee dingen betekennen, of die kattenbak is behoorlijk groot.
of je denkt dat ik heel erg lenig ben :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.816
8.557
170
Lady_Wolf schrieb:
een hond in een kattebak? :confused:
Hoe is het MOGELIJK hè?

BTW. Ik zal er NIET bijzijn op 17/12/2006 in Tilburg in de 013. Ik sta nl. die dag als vrijwilliger bij ons op de dartvereniging, en kan daarna echt niet naar Tilburg komen afzakken. (ook wel gekend als doodop, en dan moet ik nog van Best naar Neerpelt heen.)

Jammer maar helaas. 't Is niet anders.

Toch maar naar de Moshpit in Münster komen, zou'k zeggen.

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Hoe is het MOGELIJK hè?

BTW. Ik zal er NIET bijzijn op 17/12/2006 in Tilburg in de 013. Ik sta nl. die dag als vrijwilliger bij ons op de dartvereniging, en kan daarna echt niet naar Tilburg komen afzakken. (ook wel gekend als doodop, en dan moet ik nog van Best naar Neerpelt heen.)

Jammer maar helaas. 't Is niet anders.

Toch maar naar de Moshpit in Münster komen, zou'k zeggen.

zoals het er nu naar uit ziet heb ik in het Münster weekend "stand-by" dienst waardoor ik dus 24/7 bereikbaar moet zijn en binnen 30 min achter een computer moet kunnen zitten.
grote kans dus dat ik niet zal komen.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.816
8.557
170
agresionpower schrieb:
zoals het er nu naar uit ziet heb ik in het Münster weekend "stand-by" dienst waardoor ik dus 24/7 bereikbaar moet zijn en binnen 30 min achter een computer moet kunnen zitten.
grote kans dus dat ik niet zal komen.
Jammer. Maar geldt ook voor de Metalmeeting in Tilburg. Ben daar ook niet bij.