Winterslaap
W:O:A Metalhead
agresionpower schrieb:tsja... de griepprik... laat mij maar lekker ziek worden dan kan ik teminste weer een paar dagen spammen![]()
haha...anders ben je toch gewoon "school"ziek

agresionpower schrieb:tsja... de griepprik... laat mij maar lekker ziek worden dan kan ik teminste weer een paar dagen spammen![]()
Hij WERKT geloof ik tegenwoordig. Schoolziek is er niet meer bij!!!Winterslaap schrieb:haha...anders ben je toch gewoon "school"ziek![]()
Quark schrieb:Hij WERKT geloof ik tegenwoordig. Schoolziek is er niet meer bij!!!![]()
Quark schrieb:Heel ff iets anders. (na het Köln-verhaal)
Wie gaat er op 1 december naar Münster? (zie link voor meer info, enkel in 't Duits)
Aan déze kant, alleen ik. Aan Duitse kant, kijk ff op die thread. Zijn er zoveel!agresionpower schrieb:wie hebben tot nu toe al toegezegd?
Quark schrieb:Aan déze kant, alleen ik. Aan Duitse kant, kijk ff op die thread. Zijn er zoveel!
Edit Piaf zegt: Er is mogelijkheid bij mensen in Münster te kunnen slapen. Gewoon kijken en evt. vragen. Anders kun je ook nog naar "de Nonnen" (een heus hotel)
Zou voor jou alleen al dé reden moeten zijn om af te komen!!!agresionpower schrieb:oeh de mooie duitse dame komt ook![]()
maaruh ik weet het nog niet... moet even kijken...
Quark schrieb:Zou voor jou alleen al dé reden moeten zijn om af te komen!!!
Als je lief bent, wil ik nog overwegen of er nog plek is in de kattenbakDaar kan je de hond dan gezelschap houden. Als je tenminste zelfstandig naar station Eindhoven kan komen. Slaapplek kan ik spijtig genoeg niet regelen, hotel is al geboekt!
Actually: Beide.agresionpower schrieb:in de kattenbak?
dat kan twee dingen betekennen, of die kattenbak is behoorlijk groot.
of je denkt dat ik heel erg lenig ben![]()
Hoe is het MOGELIJK hè?Lady_Wolf schrieb:een hond in een kattebak?![]()
Quark schrieb:Hoe is het MOGELIJK hè?
BTW. Ik zal er NIET bijzijn op 17/12/2006 in Tilburg in de 013. Ik sta nl. die dag als vrijwilliger bij ons op de dartvereniging, en kan daarna echt niet naar Tilburg komen afzakken. (ook wel gekend als doodop, en dan moet ik nog van Best naar Neerpelt heen.)
Jammer maar helaas. 't Is niet anders.
Toch maar naar de Moshpit in Münster komen, zou'k zeggen.
Jammer. Maar geldt ook voor de Metalmeeting in Tilburg. Ben daar ook niet bij.agresionpower schrieb:zoals het er nu naar uit ziet heb ik in het Münster weekend "stand-by" dienst waardoor ik dus 24/7 bereikbaar moet zijn en binnen 30 min achter een computer moet kunnen zitten.
grote kans dus dat ik niet zal komen.