Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

peter82

Member
29 Apr. 2006
34
0
51
43
Pijnacker, NL
www.fromtheashes.nl
meeeiuw schrieb:
leuk die omgooing van legion of the damned nu is het keizen tussen born from pain en legion of the damned niet echt handig weer:S

Joah, d'r zal altijd wel wat overlap zijn. Deze twee bands ken ik allebei niet, dus ik ga dan ter plekke nog wel bedenken wat ik ga doen. Ik vind 't wel jammer dat Korpiklaani nu weliswaar niet meer tegelijk met Amon Amarth is, maar weer wel met Carnivore. Dan maar allebei een half uurtje :cool:.

Wordt de surprise act trouwens pas echt in het WOA-weekend bekend gemaakt, of toch al eerder?

peter82

Member
29 Apr. 2006
34
0
51
43
Pijnacker, NL
www.fromtheashes.nl
Mmm... Die bands ken ik eigenlijk niet eens. Nah ja, Dreadlock Pussy wel van naam natuurlijk, maar nooit echt in verdiept.

Ancient Rites ken ik dan weer wel (een beetje). Vet :D.

Is er op zes juni eigenlijk ergens nog wat te doen (qua 6-6-6)? Kan me niet voorstellen dat (bijna) geen enkele zaaleigenaar daar een leuk avondje bij kan bedenken :D...