Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.827
9.122
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
mara schrieb:
meisje 18 jaar, zoekt, man die goed is in verslagen en er ook zo van houd om samen tot in de diepe uurtjes gezellig voor de open haard huiswerk te maken
wil jij met mij mijn huiswerk maken bel dan nu 0906-0..........
Dit is Belgacom. Het nummer wat u heeft gedraaid kan vanuti België niet worden gevormd. Voor internationale informatie belt u 1204. Voor informatie binnen België belt u 1207.

mara

W:O:A Metalhead
5 Mai 2006
104
0
61
38
Quark schrieb:
Dit is Belgacom. Het nummer wat u heeft gedraaid kan vanuti België niet worden gevormd. Voor internationale informatie belt u 1204. Voor informatie binnen België belt u 1207.

:D .. k kan me huiswerk wel ff mailen ... :)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.827
9.122
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Quark schrieb:
Bienvenue d'ailleurs. (avant que je n'oublie)

Entschuldigung, aber du kannst nur alle 30 Sekunden jemanden Wilkommen heissen. :mad:
O ja, 'n basiskennis Frans moet je hier wel hebben. (ik zie ze al thuiskomen, hej moet je 's luisteren Urbanus had 'n leuk geintje over 'n zwijntje, en "acht"! Leuk hoor, acht)

mara

5 Mai 2006
104
0
61
38
Quark schrieb:
Ja Daag!!! Die tijd heb ik al lang achter de rug. (kijk maar in m'n profiel)

Ben blij da'k d'r eindelijk vanaf ben.

hehe .. tjah das wel al een tijdje geleden .. maar jah die hersenen moeten fris blijven he dus een beetje ploeteren af en toe kan geen kwaad :D

mara

5 Mai 2006
104
0
61
38
Quark schrieb:
Bienvenue d'ailleurs. (avant que je n'oublie)

Entschuldigung, aber du kannst nur alle 30 Sekunden jemanden Wilkommen heissen. :mad:

:eek: en ik maar denken dat dit een nederlandse topic was.... neej frans is nooit echt mn sterkste punt geweest

sxabbi

26 Apr. 2006
129
0
61
mara schrieb:
oei oei .. k had wel een flinke kater :D

dan doe je iets fout.

ik had nergens last van en werdt de volgende morgen om half 9 gewekt omdat men jongste broertje een spelletje wilde spelen :(

mara

5 Mai 2006
104
0
61
38
sxabbi schrieb:
dan doe je iets fout.

ik had nergens last van en werdt de volgende morgen om half 9 gewekt omdat men jongste broertje een spelletje wilde spelen :(

tjah .. probeer tot 4 uur door te gaan om daarna om half 7 op te staan om te gaan werken .. dan voel je je ook niet al te happy denk ik hoor :D