meeeiuw
W:O:A Metalhead
agresionpower schrieb:whahaha loser
hoezo ze is echt wel lekker hoor en heel lief

agresionpower schrieb:whahaha loser
meeeiuw schrieb:hoezo ze is echt wel lekker hoor en heel lief![]()
yeeey.... feestjeagresionpower schrieb:ik zie trouwns dat we over de 1000 zijn![]()
En dat voor 'n thread die ik begonnen ben, en dan ook nog enkel in het Vlaams isagresionpower schrieb:ik zie trouwns dat we over de 1000 zijn![]()
oh dear.... is het ook goed om de baas van de tent jou baas te laten zijnmeeeiuw schrieb:gister maar weer es mee gemaakt hoe erg je de baas van de saloon te vriend moet houden
Ik weet het niet zeker maar als ze na 1 keer vragen niet vertrekken mag ik geloof ik slaanmeeeiuw schrieb:huhu ja nu ging een wild vreemde achter de bar staan en bier pakken.daar was de baas niet zo blij mee.
gister naar nocturnal horde,baatezu geweest was echt een vet concert![]()
Nemesiss schrieb:Ik weet het niet zeker maar als ze na 1 keer vragen niet vertrekken mag ik geloof ik slaan... nouja ik ben niet zo mepperig....
ik heb ook nog wat leuks meegemaakt gister... ruzie tussen een coke snuifende engelsman en een schizofrene turk...die truk is naar buiten gelopen en die kwam met 2 stukken hout terug naar binnen zou wel ff gaan meppen... moet je net mijn collega treffen.... die hield em uiteindelijk tegen en ik heb het hout afgepakt... we hebben em weer naar buiten gestuurd... toen wou die engelse gast erachteraan... toen zei ik ietswat boos dat ie op ze reet moest gaan zitten en dat ie niet naar buiten mocht voorlopig.... ik heb nog nooit iemand zo snel zien gaan zitten...
nou ben ik niet een klein meisje (180cm) en ik ben stevig maar ik pas nog gemakkelijk 2 keer in de engelse gast... maar hij ging braaf zitten![]()
haha das ook niet echt goedagresionpower schrieb:LOL
ik ben juist altijd degene die uit kroegen gekicked word
maarja ik sloop dan ook vaak dingen![]()
Eigen schuld, dikke bult!!agresionpower schrieb:LOL
ik ben juist altijd degene die uit kroegen gekicked word
maarja ik sloop dan ook vaak dingen![]()
Quark schrieb:En ja, ook ik ben nog ste4eds in het land der levenden!!!![]()
Heej Quark.... blij weer wat van je te horen...Quark schrieb:Eigen schuld, dikke bult!!
En ja, ook ik ben nog ste4eds in het land der levenden!!!![]()