Slecht nieuws!!! Ik word definitief geen papa
. Da's eigenlijk 'n spijtige zaak, maar aan de andere kant, ben'k blij dat we nu eindelijk de zekerheid hebben. Alleen tja..... What more can I say?

Nemesiss schrieb:ow en wat hebben jullie geflikt???![]()
Quark schrieb:Slecht nieuws!!! Ik word definitief geen papa. Da's eigenlijk 'n spijtige zaak, maar aan de andere kant, ben'k blij dat we nu eindelijk de zekerheid hebben. Alleen tja..... What more can I say?
Bedankt.agresionpower schrieb:das wel minder man, veel sterkte er mee in ieder geval.
Entschuldigung, aber du kannst nur alle 30 Sekunden einen Beitrag oder eine Nachricht abschicken.
Quark schrieb:Bedankt.
Weten we nog niet. Vrijdag naar t'ziekenhyuis, en dan over 'n paar weken weten we (hopelijk) meer.agresionpower schrieb:hey maar hoe komt t eigenlijk?
of heb je het daar liever niet over?
Heej Quark, naar om te horen joh. Heel veel sterkteQuark schrieb:Slecht nieuws!!! Ik word definitief geen papa. Da's eigenlijk 'n spijtige zaak, maar aan de andere kant, ben'k blij dat we nu eindelijk de zekerheid hebben. Alleen tja..... What more can I say?
agresionpower schrieb:beetje irritant gedaan en de barvrouw gewezen op wat ze is(een kankerhoer)
en zo geschiede het, we werden voor de zoveelste keer de kroeg uit gezet, en dit keer was het voor eeuwig![]()
Nemesiss schrieb:Wat voor een soort tent is het eigenlijk... ik moet namelijk eerlijk bekennen dat ik nog nooit in amesfoort geweest ben laatstaan daar uit geweest..![]()
klinkt een beetje als de tent waar ik in werk... maar 1 bar en aan het plafond vlaggen, petjes playlists van bandjes die hebben opgetreden, t-shirts, een krokodil en een fietsmeeeiuw schrieb:gewoon een rock tent met 2 barren en bier en uhmm overal laarsen aan het plafond en western style ingericht .
Quark schrieb:Slecht nieuws!!! Ik word definitief geen papa. Da's eigenlijk 'n spijtige zaak, maar aan de andere kant, ben'k blij dat we nu eindelijk de zekerheid hebben. Alleen tja..... What more can I say?
meeeiuw schrieb:was dat vorige jaar tegen die blonde barvrouw?
agresionpower schrieb:ja, ben der naam ff kwijt maar tis de zus van dennise
agresionpower schrieb:ze het melissa geloof ik![]()
meeeiuw schrieb:haha ik had toen met dertoen dat gebeurde waarschijnlijk want kan me herinderen dat ik inde booth was en dat iemand dat toen riep en dat melissa naar me toe kwam
![]()