Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
helaas gebeurt het bij ons niet meer... beeetje jammer... de groep is een beetje uitelkaar aan het vallen... hoewel we de laatste tijd weer wat meer met elkaar zitten. Wat uiteraard erg gezellug is :D

vroeger hadden wij een groep van ongeveer 30 man, maarja daarvan is nu een hardcore groepje overgebleven :p
ongeveer 8 man.
en nogsteeds erg leuk

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
vroeger hadden wij een groep van ongeveer 30 man, maarja daarvan is nu een hardcore groepje overgebleven :p
ongeveer 8 man.
en nogsteeds erg leuk
we waren met z'n 9en... maar door probleempjes, school, relaties en eigen stekkies is het groepje een beetje uitelkaar... maar we komen weer terug :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
meeeiuw schrieb:
achja gewoon relaxt met een group dinge doen is toch alleen al chill en uit elkaar valleen is het ergste dat er is.lijkt mij

ja idd, mis de mensen niet hoor maar het over gebleven groepje zijn echt goeie vrienden van me geworden terwijl het voorheen wat minder was (toen we nog met 30 man waren).

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
achja gewoon relaxt met een group dinge doen is toch alleen al chill en uit elkaar valleen is het ergste dat er is.lijkt mij
Is heel vervelend.... Het ergste is nog wel dat je na een jaar elkaar weer tegen komt en elkaar dan eigenlijk niets meer te vertellen hebben. Heel raar aangezien je daar voor alles maar dan ook echt alles met elkaar deelde...

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
meeeiuw schrieb:
oke dan moeten jullie echt iets goed fouts hebben gedaan:S
ik kom er nu 5 jaar en heb der nog nooit problemen gehad maar goed ik ken ook iedereen daaro.en verder haha tis gewoon een gezellige tent.kom gerust vaker langs:D
Wat voor een soort tent is het eigenlijk... ik moet namelijk eerlijk bekennen dat ik nog nooit in amesfoort geweest ben laatstaan daar uit geweest.. :eek: