Winterslaap schrieb:w8 ff...ik zoek t ff op..ik heb alles van Finkers
Finkers is zo leuk.... is ie nou ondertussen alweer helemaal genezen?? Laatste keer hoorde ik van iemand dat ik iets als kanker had ofzo??
Winterslaap schrieb:w8 ff...ik zoek t ff op..ik heb alles van Finkers
Nemesiss schrieb:handig.. dankje... hopelijk komen ze niet op zondag anders neem ik tomaten mee![]()
agresionpower schrieb:volgens mij komen ze op zaterdag

Nemesiss schrieb:Heb ze een keer live gezien... op dynamo.... omg wat een bagger zeg...

gelukkig ben je naar dimmu geweest en niet naar korn....agresionpower schrieb:ik zag ze een keer op lowlands (ja daar ben ik een keer geweest),
ze speelde tegelijk met dimmu, dus toen dimmu afgelopen was heb ik half nummer van ze gezien en ben toen weggelopen omdat het zo'n bagger herry was![]()
Nemesiss schrieb:gelukkig ben je naar dimmu geweest en niet naar korn....

jup bij mij ook... ik kreeg en nieuwe baan in januari... meteen vrij gevraagd voor wacken...agresionpower schrieb:dimmu was zo'n beetje de rede dat ik naar lowlands ging
maarja dat doe ik duis ook nooit meer, maarja wacken staat iig altijd in mijn agenda![]()
Nemesiss schrieb:jup bij mij ook... ik kreeg en nieuwe baan in januari... meteen vrij gevraagd voor wacken...

agresionpower schrieb:ik kan waarschijnlijk na me stage hier vakantie werk doen, maar dat doe ik maar op een voorwaarde![]()
heb ik ook... ik hoef niet op vakantie... als ik maar naar wacken kanagresionpower schrieb:inderdaad![]()

Nemesiss schrieb:heb ik ook... ik hoef niet op vakantie... als ik maar naar wacken kan![]()

dat gevoel ken ikagresionpower schrieb:zeker weten, wacken is gewoon een must.
een jaar geen WOA is een jaar niet geleeft, ik leef er namelijk helemaal naar toe![]()