Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
Gelukkig is er nog Dynamo!!!

Maar zoiets als Dynamo, een "jongerencentrum" oid. waar geen geld verdient MOET worden, maar 'n beetje "alternative" activiteiten georganiseerd worden, kan heel geschikt zijn voor Metal-cafés. Kijk maar bij de "sluiting" van Dynamo. Er was 'n hoop volk op afgekomen, en enkel vanwege 't feit dat er (tijdelijk) geen vervanging was.

Maar zoiets moet wel mogelijk zijn, want 't vreet gemeenschapsgeld.

hier in huizen ben ik vrijwilliger bij een jongerecentrum, maar de metal die er geraaid word is meestal van het top 40 kaliber.
echter hebben we ook wel avonden dat het echt rete strak is, maar nu willen ze dat we meer gaan doen met hiphop enzo, metal,punk en rock moet minder vaak gedraaid worden etc.
dus ik weet nog niet of ik wel vrijwilliger blijf, maar dat zal de tijd leren....

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.848
8.570
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
agresionpower schrieb:
ja idd :D

geschikte plek lijkt me bekend.... we zitten er namelijk elk jaar wel een paar dagen :p
Zolang dat plekje geannexeerd mag worden door België, vind ik 't Best. Ik blijf niet aan 't emigreren. Heb er m'n nek nl. al vol van gehad met "voorlopige verblijfsvergunningen", "immatriculatiekaarten" en "blauwe kaarten" (=definitieve verblijfsvergunning) Ene keer was meer as zat.
Bovendien moet er dan 'n goeie TREINverbinding komen, ik kom anders nooit nie in Best/Charleroi. (en daar wil'k toch wel 's heen gaan)

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Quark schrieb:
As ge met d'n auto gaat, dan wel. Alleen maar files onderweg. Terug trouwens ook. MIJN GOD!!! 8 Uur tot aan Keulen en we waren nog wel op tijd vertrokken!!

Enfin soit.

mja aangezien ik niet kan rijden drink ik altijd bier onderweg, maakt het een stuk plezieriger :D

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
agresionpower schrieb:
mja aangezien ik niet kan rijden drink ik altijd bier onderweg, maakt het een stuk plezieriger :D

ja..... dat heb ik ook...maar om t half uur moeten stoppen omdat t bier na 1 slok je blaas vol giet is ook nie zo fijn :D heb ik altijd met bier...vervelend is dat... ach...ik heb die reis wel over voor Wacken hoor

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Winterslaap schrieb:
ja..... dat heb ik ook...maar om t half uur moeten stoppen omdat t bier na 1 slok je blaas vol giet is ook nie zo fijn :D heb ik altijd met bier...vervelend is dat... ach...ik heb die reis wel over voor Wacken hoor

ja ik ken dat probleem ook :D

maar inderdaad voor wacken ben ik wel bereid een dag in de auto te zitten, er staat toch altijd wel goeie muziek op in de auto :)

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
agresionpower schrieb:
ja ik ken dat probleem ook :D

maar inderdaad voor wacken ben ik wel bereid een dag in de auto te zitten, er staat toch altijd wel goeie muziek op in de auto :)

precies! tis ook best wel weer gezellig..maar op t laatst ben je t zat... ik ben nie zo goed in lang stilzitten :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.848
8.570
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
precies! tis ook best wel weer gezellig..maar op t laatst ben je t zat... ik ben nie zo goed in lang stilzitten :D
Kijk, daarom pak ik de trein. Zuipen onderweg as ik wil, pisseon as ik wil, en ik kan ook nog slapen as ik wil. (Je moet alleen wel op je bagage letten, maar ja, je moet wat)
En 't is goedkoop (voor mij dan, als ik met 2en ga. Mag er een gratis meenemen vanuit België,)