Ach kom, stukje met de fiets.agresionpower schrieb:ja dat wel, en ik wist meteen weer warom ik nooit naar almere ga![]()

Ach kom, stukje met de fiets.agresionpower schrieb:ja dat wel, en ik wist meteen weer warom ik nooit naar almere ga![]()
Quark schrieb:Ach kom, stukje met de fiets.Moet voor zo'n jonge vent als jou geen probleem zijn!!!!
![]()
Ik wed dat ik toch 1,5 keer ouder ben dan jij. (gezien de staat van jouw leven wat je gezegd hebt hier)agresionpower schrieb:door dat meer wat tussen huizen en almere ligt moet je behoorlijk om fietsen.
daarnaast ben ik niet zo jong meer hoor![]()
Quark schrieb:Ik wed dat ik toch 1,5 keer ouder ben dan jij. (gezien de staat van jouw leven wat je gezegd hebt hier)
Maar ik zal je helpen. Ik was tot voor kort dopper, nu ben ik nog steeds werkloos, maar 't doppen is afgeschaft.
Bij de weg, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ge bent nog steeds 'nen jonge vent! (en dat heb ik net bepaald na 't zien van je geboortedatum)
Bij jou............agresionpower schrieb:dus de ouderdomskwalen worden nog erger?![]()
![]()
Quark schrieb:Bij jou............
ja!
't Begint heel langzaam met spellingsfouten, en 't wordt steeds erger!!! (behalve als je dislectie hebt, dan kun je d'r niks aan doen nie)
Of toch maar naar Almere fietsenagresionpower schrieb:shit, meschien dat ik dan toch maar eens moet gaan sporten ofzo![]()
Alexander Curly schrieb:'t Zijn toch weer die Hollanders![]()
Quark schrieb:Of toch maar naar Almere fietsenZijn daar geen veren om over dat water te geraken?
Precies wat je nodig hebt voor 'n goeie conditie. (en tegen de ouderdomsverschijnselenagresionpower schrieb:er is wel een pont maar die gaat zelden
maar naar almere fietsen is geen pretje er staat altijd heel veel wind omdat je langs het water moet fietsen.
Blijkbaar naar 'n muziekwinkel om een (bas)gitaar te kopen. Ik zou dat gewoon hier doen, maar AP wou naar Almere. Tja.Iscariot schrieb:ach, wat moet je uberhaubt in Almere![]()
Quark schrieb:Blijkbaar naar 'n muziekwinkel om een (bas)gitaar te kopen. Ik zou dat gewoon hier doen, maar AP wou naar Almere. Tja.
Ik zou ook niet naar Almere gaan. D'r is niks te beleven. (als alleen 'n vriend van mij bezoeken)
agresionpower schrieb:ja me broer gaat er binnekort wonen maar of ik daar langs ga is nog maar de vraag.
maar in almere is meer te doen dan in het hele "gooi"op dit moment
alle metal cafe's die het gooi kende zijn dicht![]()
Winterslaap schrieb:ja...t is armoe troef idd.... er gaan steeds meer zaken naar de klote...of ze gaan er wat meer 'top 40" metal spelenom wat meer klanten te trekken...
wat moet dit worden in ons Nederlandje...![]()
Gelukkig is er nog Dynamo!!!Iscariot schrieb:tja...metal kroegen zijn geen gat in de markt. Die mensen drinken alleen maar bier, daar valt niks aan te verdienen tegenwoordig. Misschien als we maar genoeg jeugd stimuleren om naar echte muziek te luisteren. En die top40 metal is trouwens een goede opstap naar de rest. Wat helpt is om regelmatig in zo'n kroeg te komen en dan invloed krijgen op de muziek. Het zou niet de eerste keer zijn als dat gebeurd
![]()