Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Laten we 't volgende doen:
Als jij ons nu zegt wat je er dit jaar van vond... kunnen we kijken of we misschien ooit nog 's kunnen terugkeren.

Is goed. Ik zal een foto impressie maken en een 10 pagina lang verslag in drievoud ondertekend indienen. :D sorry ik heb een erg flauwe dag vandaag. En we zijn net aan halverwege...
En daarbij als ik er ben wil iedereen er toch bij zijn? :angel:

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
En zo'n dik verslag hoef ik nu ook niet. Gewoon je mening! :p Is meer dan genoeg.

Over flauwe dagen... ik zit hier in m'n eentje op 't werk, dus....

Dus jij bent ook flauw vandaag? Gezellig... nu missen we AP alleen nog. En dan is het like the old days.

Ik zal het zeker laten weten hoe ik het vond dit jaar... nu nog een kaartje zien te vinden. Anders sta ik het hele wacken buiten het hek :(

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland