Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Zo heren... ik zie dat jullie met z'n tweeen dit forum levend houden...

Hopelijk kan ik ook weer eens wat meer posten.
Deze website is een tijdje geblokkeerd geweest op het werk dus dan vergeet je het hè. :KO:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.526
7.949
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Gaan niet meer? Nooit meer of dit jaar niet?
Ik hoop dit jaar voor het eerst in 5 jaar weer eens te gaan.

En spammen kan jij! hahaha
Als ik het me goed herinner kon ik er ook wat van :p

Ik heb 't gezien.

Ben in 2010 voor 't laatst geweest, omdat LooseCannon ook nog over kwam vanuit de VS. Maar vorig jaar had ik geen tijd, en eigenlijk had ik er ook al geen zin meer in, gezien 't gezeik met de gereserveerde plaatsen op R.

Mijns inzines is Wacken té groot geworden. Ik kan mij nog herinneren dat ik gezellig met 'n paar Brauschweigers een pilsje zat te drinken in 1997, dat moet je tegenwoordig niet meer proberen, 't zijn een en al idioten nu. (eigenlijk is dat ook niet waar, maar de echte Wacken-gangers worden steeds meer weggejaagd)

Dus... ik kijk 't af de komende x jaren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Ik heb 't gezien.

Ben in 2010 voor 't laatst geweest, omdat LooseCannon ook nog over kwam vanuit de VS. Maar vorig jaar had ik geen tijd, en eigenlijk had ik er ook al geen zin meer in, gezien 't gezeik met de gereserveerde plaatsen op R.

Mijns inzines is Wacken té groot geworden. Ik kan mij nog herinneren dat ik gezellig met 'n paar Brauschweigers een pilsje zat te drinken in 1997, dat moet je tegenwoordig niet meer proberen, 't zijn een en al idioten nu. (eigenlijk is dat ook niet waar, maar de echte Wacken-gangers worden steeds meer weggejaagd)

Dus... ik kijk 't af de komende x jaren.

Ik vind het ook te groot. de sfeer die het altijd zo goed maakte is steeds meer verdwenen, en vervangen door steeds meer commercie.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.526
7.949
170
Ik vind het ook te groot. de sfeer die het altijd zo goed maakte is steeds meer verdwenen, en vervangen door steeds meer commercie.

²/sign.

Toch wel jammer, de meeste die ik ken, gaan ook al niet meer. (het halve Duitse forum hier). Maar we hebben RockHard in de plaats, en Dong, georganiseerd door ons aller Colamann. Dan blijft er van de gemeenschap tenminste nog iéts over. (niet te vergeten de Moshpits in Münster in december en/of 1 mei)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
²/sign.

Toch wel jammer, de meeste die ik ken, gaan ook al niet meer. (het halve Duitse forum hier). Maar we hebben RockHard in de plaats, en Dong, georganiseerd door ons aller Colamann. Dan blijft er van de gemeenschap tenminste nog iéts over. (niet te vergeten de Moshpits in Münster in december en/of 1 mei)

Hmm. Niet echt een positief uitzicht op augustus dus.
Nou wij gaan met een groep van iets van 20 man. Dus wat dat betreft maken wij het zelf wel gezellig. En als ik het hoor van mijn vrienden die wel de afgelopen jaren zijn geweest is het nog steeds erg gezellig. Dus ik ga! hahaha.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.526
7.949
170
Hmm. Niet echt een positief uitzicht op augustus dus.
Nou wij gaan met een groep van iets van 20 man. Dus wat dat betreft maken wij het zelf wel gezellig. En als ik het hoor van mijn vrienden die wel de afgelopen jaren zijn geweest is het nog steeds erg gezellig. Dus ik ga! hahaha.

Oh, maar ik hou je niet tegen! Integendeel! Je moet zelf maar bepalen wat je er van vnidt!

Ik heb enkel mijn mening c.q. ervaring(en) gegeven.

En ja, ik wens je véél plezier daaro! Zuip er een voor mij. :p

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Oh, maar ik hou je niet tegen! Integendeel! Je moet zelf maar bepalen wat je er van vnidt!

Ik heb enkel mijn mening c.q. ervaring(en) gegeven.

En ja, ik wens je véél plezier daaro! Zuip er een voor mij. :p

en voor mij :p

het is nog steeds wel gezellig hoor als je met de juiste mensen bent.
Alleen vroeger liep ik gewoon van groep naar groep zonder mensen te kennen en was het overal feest. dat is tegenwoordig niet meer helemaal het geval...

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
en voor mij :p

het is nog steeds wel gezellig hoor als je met de juiste mensen bent.
Alleen vroeger liep ik gewoon van groep naar groep zonder mensen te kennen en was het overal feest. dat is tegenwoordig niet meer helemaal het geval...

Ik zal zeker een biertje drinken voor jullie :p

Dat is wel een beetje jammer. Dat maakte inderdaad wel de sfeer van Wacken. Nouja wij zijn dit jaar dus wel met een giga groep dus mensen willen waarschijnlijk bij ons aanschuiven. Wij brengen de sfeer terug (I know... grootsheidswaanzin runs in the family :D)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.526
7.949
170
Ik zal zeker een biertje drinken voor jullie :p

Dat is wel een beetje jammer. Dat maakte inderdaad wel de sfeer van Wacken. Nouja wij zijn dit jaar dus wel met een giga groep dus mensen willen waarschijnlijk bij ons aanschuiven. Wij brengen de sfeer terug (I know... grootsheidswaanzin runs in the family :D)

Laten we 't volgende doen:
Als jij ons nu zegt wat je er dit jaar van vond... kunnen we kijken of we misschien ooit nog 's kunnen terugkeren.