Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
Leuk festival-lijstje. Maar je kan helaas niet én Dong én Metal Camp doen. Die clashen waarschijnlijk.
Voor mij is 't dan makkelijk. DOA!

Als m'n budget het toelaat wordt het voor mij dan Metal Camp. Die staat al 3 jaar op m'n lijstje, maar het is er nog niet van gekomen.

Lukt het niet, dan ga ik zeker weer naar Dong, want dat was toch wel een erg leuk en gezellig feestje! :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Als m'n budget het toelaat wordt het voor mij dan Metal Camp. Die staat al 3 jaar op m'n lijstje, maar het is er nog niet van gekomen.

Lukt het niet, dan ga ik zeker weer naar Dong, want dat was toch wel een erg leuk en gezellig feestje! :D

ik ga denk ik gewoon weer naar dong, me portemonnee heeft anders waarschijnlijk te veel te leiden.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Ja, dat probleem heb ik ook als ik niet gauw een leuke bijbaan vind. Maargoed.. Metal Camp blijft voor mij toch wel een droom :rolleyes: Ik zie wel hoe het loopt.. binnenkort maar eens met de kameraden om de tafel om deze kwestie te bespreken :)

ja, metalcamp lijkt me ook wel vet hoor, 5 dagen lang op een super mooie locatie (is mij verzekerd :p )