Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Ik zag het al.. 14 maart. Nouja, dan zal ik snel moeten beslissen;) Met de auto is het voor mij goed te doen.. anderhalf uur rijden:D

Lijkt me wel erg gaaf.. vooral van Dark Tranquillity krijg ik bijna een harde plasser:p

Ik ga meer voor de mensen en de gezelligheid.

Maar Excrementory Grindfuckers vind ik wel leuk, net als rotting christ skyclad en orphan hate

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
Ik ga meer voor de mensen en de gezelligheid.

Maar Excrementory Grindfuckers vind ik wel leuk, net als rotting christ skyclad en orphan hate

Das natuurlijk de belangrijkste reden om naar een festival te gaan.. toch is een vette line-up altijd mooi meegenomen;)

de Grindfuckers zetten gewoon altijd een leuke show neer en Rotting Christ is ook een zeer solide live band:cool:. De andere 2 heb ik nog nooit live gezien:rolleyes:

Ik hoop dat ik wat vrienden kan overhalen om mee te gaan ^^

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Das natuurlijk de belangrijkste reden om naar een festival te gaan.. toch is een vette line-up altijd mooi meegenomen;)

de Grindfuckers zetten gewoon altijd een leuke show neer en Rotting Christ is ook een zeer solide live band:cool:. De andere 2 heb ik nog nooit live gezien:rolleyes:

Ik hoop dat ik wat vrienden kan overhalen om mee te gaan ^^

moet je zeker doen.
ER is altijd een grote groep active forum mebers, en mensen die niet meer echt actief zijn op het forum.. maar het is boven al altijd gezellig.