Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.543
7.959
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
hoe kom je aan die tijd dan?
Ontslag gehad. Dus werkloos.
Tja... 't Kan verkeren.
schijnt een hele mooie plaats te zijn.. me ouders zin er meerdere keren geweest.

Ek is nooit in Suid Afrika gewees nie.
Ek het die taaltjie geleer van iemand die toen bij ons in Best was. (om 't maar even te mixen nu)

Daarmee.

Verder is Casper de Vries schuld. (de link op mijn FB-pagina van enkele dagen terug)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.543
7.959
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
*schrik*

Niet dat ik er heen zou gaan, maar Wâldrock houdt er dit jaar (even) mee op! :eek:

www.waldrock.nl

De organisatie van het Wâldrock festival heeft helaas moeten besluiten dat dit jaarlijks terugkerende evenement in Burgum (Friesland) in 2010 niet door zal gaan.

De oplopende kosten van artiesten, faciliteiten, veiligheidsmaatregelen, het wegvallen van garantstellingen en een aantal edities met minder toeschouwers hebben geleid tot deze keuze. Daarnaast is de concurrentiepositie van het festival onder druk komen te staan door onder andere de driedaagse metalfestivals in België en Duitsland en het grote aanbod in stadions en popzalen. In de komende maanden zal de organisatie zich erover beraden of een doorstart in 2011 tot de mogelijkheden behoort.

...

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
tsja.. dit zat er wel een beetje aan te komen geloof ik..
toch jammer.
Maar ik snap ook niet waarom alle festivals zich op de "mainstream" metal focussen en groot willen zijn..
dan krijg je alleen maar te veel van het zelfde.

Agreed.. Er zouden meer wat kleinere festivals moeten zijn met meer "underground" bands... en dat hoeven dan niet alleen bands te zijn die normaal alleen in een keldertje spelen, maar iedereen boekt tegenwoordig bands als Iron Maiden, Machine Head, Children of Bodom etc. etc.

Wordt gewoon allemaal een beetje veel van het goede, vooral voor de portemonnee. Bovendien is het vaak net zo leuk om wat minder bekende bands te zien:)