Metallerjim
Rübenschlingel
Moeste gij echt die'ne mens quoten?
Wat du wollen von mir ?
Moeste gij echt die'ne mens quoten?
En dan zelf met zo'n allochtone zinsbouw komen, dat is toch ook vragen om problemen.
En dan zelf met zo'n allochtone zinsbouw komen, dat is toch ook vragen om problemen.
wellicht ben ik wel allochtoon
*Mee eens is*
Het was Brabants (Noord Brabants om precies te zijn) en dat ligt nog echt in Nederland!
Maar ik weet al wat jullie (Hollanders) gaan zeggen:"Reservebelgen".
je kan je nou wel heel wat verbeelden, maar Brabant is nog altijd geen Limburg, dus ben je geen reservebelg... Nou.... eeehm... jij bent dan misschien een uitzondering.... Of nee.... Jij bent gewoon een nepbelg, een wannabe Belg
je kan je nou wel heel wat verbeelden, maar Brabant is nog altijd geen Limburg, dus ben je geen reservebelg... Nou.... eeehm... jij bent dan misschien een uitzondering.... Of nee.... Jij bent gewoon een nepbelg, een wannabe Belg
*eens is*
Tja ik ben geen Hollander, en er moet ook heel veel gebeuren wil ik wel ooit een Hollander worden
Ben nu Gelderse (alweer) en anders Utrechtse, en stiekem ook nog een heel klein beetje Salzburgse (je moet je daar in- en uitschrijven, en ik heb me nooit uitgeschreven)
En de "echte" Hollanders (uit Noord of Zuid Holland dus) roepen het hardst "reservebelg".
waar ik woon (Sint-Oedenrode, Noord-Braband) is het B.E.L.G
Ben Eerst Limburger Geweest