agresionpower
W:O:A Metalgod
ja die metallerjim post in het duits...
Dieser Benutzer befindet sich in deiner Ignorier-Liste.
das geen nederlands nee
ja die metallerjim post in het duits...
Dieser Benutzer befindet sich in deiner Ignorier-Liste.
Ik heb volgens mij een best groot probleem Zou met 7 man gaan dit jaar. Ging ook allemaal goed, hebben maar 1 iemand met rijbewijs en een 7 persoons auto. Totdat de ouders van degene met de 7 persoons auto zoiets hadden van. Jongens laten we met z'n alle eens gezelig tegen een boom aan rijden zodat jullie geen vervoer hebben. 7 man, 1 iemand met rijbewijs. Big problem. Grote auto huren is geen optie, kerel is nog geen 21, en iemand die al n ticket heeft met een rijbewijs vind je ook niet zo snel. 2e auto is niet zo moeilijk. 2e persoon met ticket + rijbewijs wel.
Hoe ga ik dat ooit oplossen
Er komt btw weer een Dynamo Outdoor!
Tientallen deelnemers aan het Eurovisie Songfestival maken op 18 april een rondrit door Den Haag. Ze zullen met een open bus door de stad rijden en een bezoek brengen aan Madurodam.
Voor de ontvangst is al veel belangstelling van Songfestival-fans uit Zweden, Duitsland en Zweden. Namens het gemeentebestuur zal wethouder Huffnagel de 24 delegaties officieel verwelkomen. Huffnagel is al jaren een groot fan van het Songfestival.
Met de tour wordt gevierd dat Nederland voor de 50ste keer meedoet aan het liedjesfeest. Ook de Toppers uit Nederland zullen meedoen aan de tour.
wat uiterst interesant.
Leo, dit is wel het Nederlandstalig topic, niet het Vlaamstalig topic
Leo, dit is wel het Nederlandstalig topic, niet het Vlaamstalig topic
*eens is*