Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.588
7.993
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ik vind 1 uur al meer dan genoeg ;)

Tja... Maar jij zit dan ook (net of net niet) in de Randstad, ik zit in het Groningen/Friesland van België!

Bovendien, jij hebt de keus al dan niet je rijbewijs te gaan halen cq auto te rijden. Die keus is niet voor mij. (daartegen laat de Belgische staat mji toe GRATIS te rijden met Trein-Tram-Bus (Metro) én nog een 2e persoon ook, als 't nodig is!)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.588
7.993
170

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
OMG Oo

dat is ziek :D

en warom ga je naar arnhem? :) ik woon nu al *thinking* 1 1/2 jaar in Arnhem en ik hou van arnehm :D

veeery nice ;)

Ik hoop in februari een studie aan de HAN te beginnen aldaar.
Maar mijn reis naar Arnhem Presikhaaf is echt helemaal kut, dan ben ik zo'n 2-2,5 uur onderweg met 2 of 3 overstappen.
Stel ik zou om 08.30 moeten beginnen, dan moet ik zo'n beetje om 6 uur van huis.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.588
7.993
170
das ist krank :D das meinte ich zumindest :D

ik heb nu 5 maanden les gehad.... foutjes maken is ok :D ;)

Daarvan leer je het meest.

Maar enkel als iemand anders ze ziet.

Les (met één "s", lessen met 2 "s")
Gehad, zonder "t".
Maken met één "a", ik maak dan wel met 2 "a"'s, anders is 't mak. (en een schaap is mak)

Dan vraag ik me nog af wat je bedoeld met Krank. (anders gesagt, was ist krank?)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.588
7.993
170
Ik hoop in februari een studie aan de HAN te beginnen aldaar.
Maar mijn reis naar Arnhem Presikhaaf is echt helemaal kut, dan ben ik zo'n 2-2,5 uur onderweg met 2 of 3 overstappen.
Stel ik zou om 08.30 moeten beginnen, dan moet ik zo'n beetje om 6 uur van huis.

Ik doe elke dag 2 uur, met één overstap, toegegeven.

En ja, ik vertrek 's morgens om 6h, 't is niet anders.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Ik doe elke dag 2 uur, met één overstap, toegegeven.

En ja, ik vertrek 's morgens om 6h, 't is niet anders.

mijn reis, áls ik om 08.30 zou moeten beginnen, gaat of
van mijn huis naar de bus, met de bus naar een bushalte verderop in Leusden (ok dat zou ik dan gaan fietsen), dan 45 minuten met de bus naar Veenendaal de Klomp, vandaar naar Arnhem, en dan nog met de stoptrein naar Presikhaaf en dan nog een stukje

óf
van mijn huis naar de bus, met de bus naar station Amersfoort, daar met de IC naar (ja, let op, je gelooft het nooit) Apeldoorn! en vanaf Apeldoorn met de bus naar winkelcentrum presikhaaf en dan nog een iets langer stukje lopen

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.588
7.993
170
van mijn huis naar de bus, met de bus naar een bushalte verderop in Leusden (ok dat zou ik dan gaan fietsen), dan 45 minuten met de bus naar Veenendaal de Klomp, vandaar naar Arnhem, en dan nog met de stoptrein naar Presikhaaf en dan nog een stukje

óf
van mijn huis naar de bus, met de bus naar station Amersfoort, daar met de IC naar (ja, let op, je gelooft het nooit) Apeldoorn! en vanaf Apeldoorn met de bus naar winkelcentrum presikhaaf en dan nog een iets langer stukje lopen

Tja, over het Kippenlijntje zal 't niet snel gaan nee. (Voor diegene die niet gekend zijn in het spoorwegnet, het Kippelijntje of Kippenlijntje is de lijn Amersfoort - Barneveld (Noord) - Lunteren - Ede Centrum - Ede=Wageningen.)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.588
7.993
170

óf

Met een beetje geluk heb ik een fiets, en geen lekke band. Dan ook nog een trein naar Antwerpen Centraal, waar ik afstap in Herentals, en vandaar een directe verbinding naar Brussel Noord/Centraal. In Noord pak ik een tram tot Beurs/Bourse, en dan lopen. Vanaf Centraal over de Grote Markt/Grande Place zo naar de Beurs/Bourse, en verder lopen.
Of...
Vanaf Neerpelt een snelbus (met halte in Overpelt, daarna NERGENS meer behalve Hasselt) en dan een rechtstreekse DIREKTE trein naar Brussel Noord/Centraal. De rest is 't zelfde.

's Avonds de trein naar Turnhout, overstappen in Herentals, en dan zorgen dat ik in de trein naar Neerpelt zit, en niet die naar Hasselt. (net als in Utrecht naar Groningen/Leeuwarden)