agresionpower
W:O:A Metalgod
Dat is nog niks. Ik woon in Neerpelt (helemaal in het Noorden, "Nordisch by nature " en ik werk in BRUSSEL/Bruxelles.
2 uur heen, en 2 uur terug, per trein, en elke dag.
ik vind 1 uur al meer dan genoeg
Dat is nog niks. Ik woon in Neerpelt (helemaal in het Noorden, "Nordisch by nature " en ik werk in BRUSSEL/Bruxelles.
2 uur heen, en 2 uur terug, per trein, en elke dag.
ik vind 1 uur al meer dan genoeg
Wat is ziek? (ich verstehe es nicht so genau/ik begrijp het niet zo goed)OMG Oo
dat is ziek
en waarom ga je naar arnhem? ik woon nu al *thinking* 1 1/2 jaar in Arnhem en ik hou van arnhem
veeery nice
das ist krank das meinte ich zumindest
ik heb nu 5 maanden less gehadt.... foutjes maaken is ok
OMG Oo
dat is ziek
en warom ga je naar arnhem? ik woon nu al *thinking* 1 1/2 jaar in Arnhem en ik hou van arnehm
veeery nice
ik heb nu 5 maanden les gehad.... foutjes maken is ok
ik heb nu 5 maanden les gehad.... foutjes maken is ok
Ik hoop in februari een studie aan de HAN te beginnen aldaar.
Maar mijn reis naar Arnhem Presikhaaf is echt helemaal kut, dan ben ik zo'n 2-2,5 uur onderweg met 2 of 3 overstappen.
Stel ik zou om 08.30 moeten beginnen, dan moet ik zo'n beetje om 6 uur van huis.
Ik doe elke dag 2 uur, met één overstap, toegegeven.
En ja, ik vertrek 's morgens om 6h, 't is niet anders.
mijn reis, áls ik om 08.30 zou moeten beginnen, gaat of
van mijn huis naar de bus, met de bus naar een bushalte verderop in Leusden (ok dat zou ik dan gaan fietsen), dan 45 minuten met de bus naar Veenendaal de Klomp, vandaar naar Arnhem, en dan nog met de stoptrein naar Presikhaaf en dan nog een stukje
óf
van mijn huis naar de bus, met de bus naar station Amersfoort, daar met de IC naar (ja, let op, je gelooft het nooit) Apeldoorn! en vanaf Apeldoorn met de bus naar winkelcentrum presikhaaf en dan nog een iets langer stukje lopen
mijn reis, áls ik om 08.30 zou moeten beginnen, gaat of
van mijn huis naar de bus, met de bus naar een bushalte verderop in Leusden (ok dat zou ik dan gaan fietsen), dan 45 minuten met de bus naar Veenendaal de Klomp, vandaar naar Arnhem, en dan nog met de stoptrein naar Presikhaaf en dan nog een stukje
óf
van mijn huis naar de bus, met de bus naar station Amersfoort, daar met de IC naar (ja, let op, je gelooft het nooit) Apeldoorn! en vanaf Apeldoorn met de bus naar winkelcentrum presikhaaf en dan nog een iets langer stukje lopen
Tja, over het Kippenlijntje zal 't niet snel gaan nee.
Die is tegenwoordig van connexxion en sindsdien is het maar de vraag of er wel gereden wordt
en dan moet ik nóg vaker over stappen
dan is het
bus (naar Amersfoort)
trein (naar Ede-Wageningen)
trein (naar Arnhem)
trein (naar Presikhaaf)