Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.608
8.006
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ja zo erg is 't, maar gelukkig kan ik zo langzamer hand wel meer dingen doen.
Maar ben nog lang niet 100% de oude, helaas.

'k Mag hopen dat 't toch rap over gaat. Lijkt mij ook geen leven zo, de ganse dag binnen moeten zitten, en nog geen 10 meter vooruit kunnen.

Ik word al kriegel als ik ergens per sé met de auto heen gebracht moet worden. (Frankrijk is dan ook geen land voor mij, vele plekken zijn onbereikbaar, de VS is gewoon 1.000x erger.)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
'k Mag hopen dat 't toch rap over gaat. Lijkt mij ook geen leven zo, de ganse dag binnen moeten zitten, en nog geen 10 meter vooruit kunnen.

Ik word al kriegel als ik ergens per sé met de auto heen gebracht moet worden. (Frankrijk is dan ook geen land voor mij, vele plekken zijn onbereikbaar, de VS is gewoon 1.000x erger.)

op 't moment zit ik liever ook niet in een auto, bus of trein...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.608
8.006
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien

GENIAAL!!!!! (behalve Engel dan, maar die speelden dan ook maar 5 nummers oid.)

Amon Amarth was één groot feest, volle meeblèrers (als je zoiets mag zeggen) en Dimmu was ook vreselijk goed! Jammer alleen dat 't zo kort was.

Volgend concert: 25 november, Unheilig in Neerpelt (bij mij om de hoek, praktisch dan, 't is toch nog 10 min. fietsen) En nee, geen slaapplek meer, 'n vriendin van ons komt uit Den Haag over voor 't weekend! Slaapkamers dus vol.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
GENIAAL!!!!! (behalve Engel dan, maar die speelden dan ook maar 5 nummers oid.)

Amon Amarth was één groot feest, volle meeblèrers (als je zoiets mag zeggen) en Dimmu was ook vreselijk goed! Jammer alleen dat 't zo kort was.

Volgend concert: 25 november, Unheilig in Neerpelt (bij mij om de hoek, praktisch dan, 't is toch nog 10 min. fietsen) En nee, geen slaapplek meer, 'n vriendin van ons komt uit Den Haag over voor 't weekend! Slaapkamers dus vol.

dan ben ik jarig :D

mja toevallig stond Amon Amarth vorig jaar op mijn verjaardag in weert waar ik uiteraard heen ben geweest.

volgens mij is amon amarth trouwns altijd een groot feest, teminste alle keren dat ik ze gezien heb.

Metallerjim

Rübenschlingel
6 Feb. 2003
5.020
5.618
128
Wilhelmshaven, früher Leverkusen

Knusper, knusper hahaaa