Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.608
8.006
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
dus.... niemand wat leuks te melden???

ikke ook niet maar dat laten we even achterwege:rolleyes:

Ow, ik dacht dat je ging trouwen.

Nee, ik werk, vertrek 's morgens om 6h en kom 's avonds om 18.15h terug in Neerpelt. Dan beleef je nooit zoveel. Ook nog geen mooie meisjes tegengekomen op de trein, en dus zijn al die treinritten Neerpelt-Brussel Noord/Centraal saai.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Ow, ik dacht dat je ging trouwen.

Nee, ik werk, vertrek 's morgens om 6h en kom 's avonds om 18.15h terug in Neerpelt. Dan beleef je nooit zoveel. Ook nog geen mooie meisjes tegengekomen op de trein, en dus zijn al die treinritten Neerpelt-Brussel Noord/Centraal saai.

nope nog niet trouwen, weet ook nog niet zeker of ik wel wil trouwen.
ik werk ook vertrek om 8 uur en ben om half 6 weer thuis ongeveer.... ligt aan het verkeer.
Als ik in de file sta ga ik gekke bekken trekken naar mijn mede file rijders. ik heb een saai leven!:eek: