Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Quark schrieb:
Over 't algemeen zie ik nooit één band optreden. Dit omdat ik (helaas) rondloop met 'n klein wit stokje (waar in NL rode bandjes omheen zitten). Dat stokje gebruik ik om te zien of ik niet ergens op m'n poep val e.d. (voor de hollanders: m'n gat)
't Is daarmee da'k dus nooit 'n band ZIE. Toch hoor ik altijd nog genoeg :D

ach sommige bands wil ik niet eens horen :p

*moet opeens denken aan die keer dat hij geld verspilde aan het slechtse concert die hij ooit mee maakt.... cradle of filth*

*kots*

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Zombi schrieb:
@Nemesiss & Winterslaap

You never post outside this thread anymore and I miss all your posts! :( Have us none-dutch speakers really become so boring?

*reads through other threads*
hmm yeah you're right. *bangs head against table*
Stop whining you big baby...... It's vacation so when i'm back at college i'll be posting a lot more.... :rolleyes:

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
I think the are both bussy.

nemesiss had a boy friend... oooohhh :p
and winterslaap is moving to a new apartment..
pardon had???? hij is er nog steeds hoor... hoewel vanacht heeft ie me het bed uit geduwed.... vond hem even niet zo lief.... :mad:

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
kan ik niet maken... zijn huis niet van mij.... en normaal ben ik degene die hem uit bed duwt.... :p

ik gooi alleen mensen me bed uit als ze willen "stoeien" dan gaan ze boven op me arme zitten en dan moet ik ze wel het bed uit flikkeren :p

daarnaast heb ik niemand die met mij de nacht wil doorbrengen dus heb ik er momenteel vrij weinig last van

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Winterslaap schrieb:
Hee ESSZ! i am not going this year.... no time off work :( aah well...hope next year... i will go to Summerbreeze the 17th of August..also in Germany..
last year we did not drink some beers together...just saw you a few minutes...next year maybe?? :)

I'll not be there next year though, another trip planned.
We'll see in 2008 :D

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
agresionpower schrieb:
ach sommige bands wil ik niet eens horen :p

*moet opeens denken aan die keer dat hij geld verspilde aan het slechtse concert die hij ooit mee maakt.... cradle of filth*

*kots*

Het blijft een band om een keer gezien te hebben voor mij. Heb ze in al die jaren nog nooit mogen aanschouwen. Ja, ondanks alle positieve reacties die ik erover heb gehoord:p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.833
9.125
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ach, CoF kan'k (soms) best waarderen. Maar om ze apart te gaan zien? Nee, dat nu weer niet. Nu ben ik de afgelopen jaren maar naar één concert geweest (in Biebob) en dat was Tanzwut. Verdere concerten heb ik niet meer gezien. (behalve de festivals natuurlijk)