codo der 3.
W:O:A Metalmaster
*lach*Original geschrieben von TALKHEAVY
Ah ja, in Muensters Osten. Nicht zu weit davon entfernt wohnte damals KARSTEN. Er war sonne Art Ossi von Muenster.
*lach*Original geschrieben von TALKHEAVY
Ah ja, in Muensters Osten. Nicht zu weit davon entfernt wohnte damals KARSTEN. Er war sonne Art Ossi von Muenster.
Original geschrieben von TALKHEAVY
Original geschrieben von Metalsulm
Kein Wunder, bei der Abstammung
??? Oeh, wie meinen? Wegen des Nachnamens?
Nicht nur...ich meine das ex- Deutschordensgebiet zwischen Danzig und der Memel....woher auch meine Ahnen stammen
Ach auchn Ossi.. gleich kommt Deutschland - DDR
Hab ich befürchtet
Dortmund is about 60 km from Münster and also a good alternative.Original geschrieben von TALKHEAVY
It's Muenster/Osnabrueck. That's about 15 Kilometers from Muenster. But don't get there too late, because you might get into trouble to get to Muenster.
The next one (?) is, I guess, Duesseldorf(?), somewhat like 130 km from Muenster...
Original geschrieben von Karsten
I think I heard about a new connection to middle England later this year. Maybe I´m wrong but it could be Leeds. Do you have an airport?
I read in in a paper or it was told on TV. They said a connection would make sense because of the british soldiers in this area...Original geschrieben von Carpathian_Wolf
Yep!
Leeds/Bradford International Is close to me
If not ill go from london
Original geschrieben von Karsten
Dortmund is about 60 km from Münster and also a good alternative.