I quit....

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Fette

W:O:A Metalhead
9 Mai 2008
345
0
61
Neerpelt

Wat is moeilijk?
Allez hé je bent al zover gekomen dus je moet het volhouden! Denk maar dat Owen je zal bedanken, dat het voor mijn gezondheid veel beter is en voor die van jou ook!
En je porte monnaie xal je ook bedanken:D

genoeg ellende in de familie met kanker dus geen longkanker bij jou!

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.285
7.828
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Wat is moeilijk?
Allez hé je bent al zover gekomen dus je moet het volhouden! Denk maar dat Owen je zal bedanken, dat het voor mijn gezondheid veel beter is en voor die van jou ook!
En je porte monnaie xal je ook bedanken:D

genoeg ellende in de familie met kanker dus geen longkanker bij jou!

Sipy zei me just 't zelfde, maar ook ik ga je uit de droom helpen, 't kan nog gebeuren. Ook als niet-roker.
Of m'n portemonnaie mij zal danken, ik betwijfel 't. Blijft 'n dood ding.
En m'n gezondheid....

Fette

W:O:A Metalhead
9 Mai 2008
345
0
61
Neerpelt
Sipy zei me just 't zelfde, maar ook ik ga je uit de droom helpen, 't kan nog gebeuren. Ook als niet-roker.
Of m'n portemonnaie mij zal danken, ik betwijfel 't. Blijft 'n dood ding.
En m'n gezondheid....

ja weet ik maar toch!!!! en ja je porte monnaie zal je bedanken je zal andere dingen kunnen kopen, Cd's etc...
en je gezondheid is voor mij HET ALLERBELANGRIJKST!!!!!!!!!!!