Black Wizzard
W:O:A Metalgod
- 8 Aug. 2007
- 97.519
- 1.278
- 168
- 55
Sehr schö, öber des wiss mer ja scho long....Und ich find den Bambercher immer noch am schönsden....
Sehr schö, öber des wiss mer ja scho long....Und ich find den Bambercher immer noch am schönsden....
Und selbst im Bamberger Umland gibbds nuch Unterschiede, manchmal sogor zwischer die Käffer.
Jawohlja...Manche vo die Alden bei uns verschdehst fasd nimmer....Do mussd scho dreimol noohörn....Zwischen die Käffer is warscheinlich am schlimmsten, in den großen Städten wird es oft bisschen verwaschen. die harten Dialekte findet man immernoch auf dem Land...
Is bei uns nicht anders, und in München versteht mich eh keiner, wenn ich so red wie de Bauern bei uns daheim ^^
Jawohlja...Manche vo die Alden bei uns verschdehst fasd nimmer....Do mussd scho dreimol noohörn....
Hob mich grod aweng gewunnerd wos du do für a Gewaaf mechsd....Ja und des, wenschd moanschd du kunntast dein dialekt
schon, wie ich hier augsburgerisch mit rein bringe
Hob mich grod aweng gewunnerd wos du do für a Gewaaf mechsd....
Gewaaf is a so a schöns fränggisches Word!
Ich hob nuch nie wos gecher Bauern ghobd, im Gegendeil....nuja, bei uns gibts des mit de vuin "sch" neda, des ham de augschburger...
kunnt/kunntast is wiederum scho eher vo unsane Bauern
Oiso nix gegen den Beruf, aber de ham hoid amoi meistens den stärksten akzent, scho alloa. desweng, wei's hoid ned so vui mit de stodara zum doa ham
Ich hob nuch nie wos gecher Bauern ghobd, im Gegendeil....
Nein, du umso mehr Schäden von uns (Tiara und mir)
Wer wird unser Opfer? Fetty?
weil?
hast du uns heimlich zugehört?