AP is going

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.556
8.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Winterslaap schrieb:
jeemig....t gaat toch echt gebeuren he..... almost time!!!! :D
Twee dagen nog!!! (OK, een dag om overbruggen, een dag om alles af te regelen, maar dan zenne'kik ook vertrokken. Alleen duurt dat wachten soms wel erg lang, en gaat me dat vreselijk op m'n zenuwen werken.

Geen wonder dat de Belgische staat zoveel aan mij verdient. Ik paf me zowat arm!

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Quark schrieb:
Twee dagen nog!!! (OK, een dag om overbruggen, een dag om alles af te regelen, maar dan zenne'kik ook vertrokken. Alleen duurt dat wachten soms wel erg lang, en gaat me dat vreselijk op m'n zenuwen werken.

Geen wonder dat de Belgische staat zoveel aan mij verdient. Ik paf me zowat arm!

:D :D :D mja...moeilijk he ...wachten

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Quark schrieb:
Schei af! Schei af!

Allez, dan maar 'n fles Jupiler genomen tegen de zenuwen. Dat smaakt tenminste nog ergens naar. (eigenlijk heel lekker)

een vriend van mij zweert er bij...ik heb t wel is gedronken maar t smaakt allemaal t zelfde ... :o mja geen bierkenner eej