• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Soms heb ik 't idee dat ZIJ mijn gedachten lezen kan, want ik stond op 't punt hetzelfde te zeggen. ;) (Nee, géén geintje)

Is mss wel 'n beetje laat, maar ach, als je morgen niet om 8h op je werk moet zijn, dan kan 't een gezellige avond worden. :)

En maak je niet druk, emoties afschrijven is heel gezond, het lucht op.
(en nu ga ik effe paffen ;))

ja, ik wil me ook niet druk maken maar heb dat niet helemaal in de hand... zeker niet met de stress die ik nog van me werk in me heb zitten enzo :(

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.853
8.572
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ja, ik wil me ook niet druk maken maar heb dat niet helemaal in de hand... zeker niet met de stress die ik nog van me werk in me heb zitten enzo :(

Tja.. en dan krijg je dit.
Toch proberen om 't rustiger aan te doen, al weet ik ook dat dat niet makkelijk gaat zijn. Maar jou moet ik dat niet uitleggen.

Kop op joh, ook dát komt goed! :) En nu komt ze toch jouw kant uit!

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Tja.. en dan krijg je dit.
Toch proberen om 't rustiger aan te doen, al weet ik ook dat dat niet makkelijk gaat zijn. Maar jou moet ik dat niet uitleggen.

Kop op joh, ook dát komt goed! :) En nu komt ze toch jouw kant uit!

ik doe me best, maar tis helaas niet makkelijk nee.

en ja, ik geloof dat ze deze kant op komt, helemaal zeker weten doe ik dat niet. ik merk het wel... ik verwacht der rond 10e

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.853
8.572
170
ik doe me best, maar tis helaas niet makkelijk nee.

en ja, ik geloof dat ze deze kant op komt, helemaal zeker weten doe ik dat niet. ik merk het wel... ik verwacht der rond 10e

Zoals ooit een mini Michael Jackson ooit zong: "I'll be there!" .

Ik zal gewoon duimen. Ben toch de hele nacht wakker. (tot minstens 4h vannacht) Tijd genoeg dus. (zoals ene heer E. Jansz ooit zei)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.853
8.572
170
ja, ik wacht het maar af.
heb iig even een stom spelletje gevonden om de aandacht af te leiden.

hoezo ben je tot 4e wakker?

Vanavond is de Superbowl. (handei-football)
En dat kijk ik dus. Doe ik al vanaf het seizoen 1999-2000. Dus dat ga ik nu niet veranderen.

Maar ik ga melk maken cq voorbereiden, en dan de jongste drinken geven, en hem naar bed brengen. Voor hem is 't vroeg dag.

Veel plezier! :)

xforeverxmetalx

29 Dez. 2007
97.363
7
123
Made it to Turisas, and in time too. Didn't even miss the band before them (Firewind). Not bad considering the show started when I got off work. :D

My feet are tired but I've been worse.

xforeverxmetalx

29 Dez. 2007
97.363
7
123
Having a smartphone at a show is a new experience for me. Normally I'd be pretty bored by now (in between bands). Instead I have the internet at my fingertips. Literally. :D