• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Empror1

W:O:A Metalmaster
Wat andere politici doen, laat mij Syberisch. Ik ben geen politicus, ik ben "het volk", danwel 'n onderdeel van "het volk", en dat volk heeft ALTIJD gelijk! (middels 't rode potlood)

Dat is waar. En dat volk heeft hem nu de macht gegeven die die heeft.

Dat moest de NSDAP ook niet worden. En in 't begin was dat ook niet 't geval. Helaas is dat soort partijen nogal agressief en standvastig. En dus vrees ik voor een WO II-scenario. En m.i. NIET ONTERECHT!

Mwah het Nederlandse systeem is dusdanig anders dan het toemalige Duitse om dit zeer onwaarschijnlijk te maken. Kijk bijvoorbeeld naar de toestemming die de KMar nodig heeft om voetbalhooligans uit elkaar te houden (dit omdat KMar een militair onderdeel is). En dan nog mogen ze geen geweld gebruiken. Ook is het bijna onmogelijk voor de PVV om alleen een meerderheid te behalen, blijft een coalitie.

Dat krijg je als je religie onderdeel laat worden van politiek. En we weten allemaal hoe de politiek NOOIT zijn eigen vingers brandt.

Klopt, ze durven er niet voor uit te komen uit angst stemmen te verliezen. Echter, dat is wel wat het volk kennelijk wilt, die blijven erop stemmen.

En hier ga je de fout in.
ELKE RELIGIE is EVEN gevaarlijk. Kijk maar naar heer Ratzinger. Hij mag zich staatshoofd noemen van een religieus pieplandje, en waarom? Omdat een of andere reli-christenfreak 't idee had dat dat veiliger is voor het zo geëerde christenDOM. DOM dus. Tijdens de fameuse KRUIStochten zijn halve kinderpopulaties letterlijk de dood ingelopen. Terrorisme van de middeleeuwen.

De islam is niet gevaarlijker dan de christenen, de MENS is gevaarlijker, want HIJ doet de interpretatie. Niet Allah, God, Jahwee, of hoe e.e.a. ook mag noemen. Ook het SPAGHETTIMONSTER niet :D

Dan moet je de Koran voor de grap eens lezen. En dan proberen te realiseren hoe "zacht" de vertalingen nog zijn die we hier krijgen voorgeschoteld. Ja, het Christendom is een verschrikkelijke zwarte pagina uit de Nederlandse historie en ik heb ook een hekel aan de kerk en alles wat ermee te maken heeft.

Alleen zie ik nu geen pastoor een preek geven dat men zich massaal moet opblazen, dat doet een imam wel en dat staat zo ook in de Koran. Een moslim MAG helemaal niet in een Westers land wonen als het geen onderdeel van de Jihad uitmaakt. Een moslim die hier woont zal ook in moslim landen gedood worden als ongelovige, tenzij hij hier is om informatie te winnen of aanslagen te plegen.

Alix

W:O:A Metalmaster
12 Juli 2010
11.463
113
118
near Brisbane, Australia
What to do tomorrow...
I could actually clean this room for once...
Or I could make sure my mother makes it to the gym...
Could do with a nice back snap and remedial massage...
Should get my Opeth ticket and more silencer pads for my kit...

Fuggit, I have 17 days to do all that :D