50,000 before W:O:A 2009!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

FallenOne

W:O:A Metalgod
23 Apr. 2002
54.577
38
133
37
BO/FFM/usw.
Vi håller den nog vid liv :)

Jag skall dricka lite öl imorgon, tappa öl på flaska på torsdag, köra bil till Enköping på fredag, döma SM-final i ölbryggning på lördag, köra hem på söndag :p
Låter att du är mycket upptagen. Precis som jag. Men jag ska bara läsa, läsa, skriva nåt om det ja lästa och läsa igen. Och översätta lite, men det gjorde jag redan idag. En text om "landskap och län" i Sverige... hm, jag måste åka dit och se att det stämmer :D

Och nu ska jag läsa, jag är för lat :o

Congratz Kristin! :D

xforeverxmetalx

29 Dez. 2007
97.363
7
123
Låter att du är mycket upptagen. Precis som jag. Men jag ska bara läsa, läsa, skriva nåt om det ja lästa och läsa igen. Och översätta lite, men det gjorde jag redan idag. En text om "landskap och län" i Sverige... hm, jag måste åka dit och se att det stämmer :D

thanks! :D

Sipyloidea

19 März 2007
55.327
11
133
35
i mean the competition is fun :D
and it does seem that we need a goal... but if we keep starting new threads, it'll take a lot longer.
and we can beat the germans if we try and DON'T GIVE UP!! :p
so i say, keep it going!!

I'll stay with the 100k. Just watch: You did 3 pages until I was back. We did 23. A goal might help a little, doesn't it?

Whatever, I'm going to bed. See you

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden

jepp, kom till Göteborg!!

:D

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
it was fun posting here until we reached the goal, but I said way before we finsihed this that I wouldn't put my time into a new thread if there was one, and I'll try to keep to it.