Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
dank voor het bestellen quark, het geld zal speodig over gemaakt worden.

verder zit ik nogsteeds ziekjes thuis dus vandaar ook dat ik niet veel post en niet op de PM gereageerd heb.
behalve het ziek zijn gaat het verder trouwns goed hoor :)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.711
8.501
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
dank voor het bestellen quark, het geld zal speodig over gemaakt worden.

verder zit ik nogsteeds ziekjes thuis dus vandaar ook dat ik niet veel post en niet op de PM gereageerd heb.
behalve het ziek zijn gaat het verder trouwns goed hoor :)

Oh, gij ook al ziek? :o

Tja, da's blijkbaar "in de mode" om ziek te zijn. Naïk is ook al 'n week met griepverschijnselen. En met 'n zwangerschap is dat dus niet geheel ongevaarlijk! (afwachten wat de effecten zullen zijn)

Enfin soit.

Heb ondertussen ook Cola verwittigd over betaling. Hoopt dat 't helpt. (geld vanuit 't buitenland hè, duurt langer etc.)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.711
8.501
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Da's goed!

Tickets komen binnen via mail bij mij. Ook zit daarbij een parkeerkaart. (maar met mijn parkeerkaart is 't iets gemakkeiljker, invalidenparkeerkaart)

Daar is die dan om te wisselen tegen 4 tickets. (dus tegelijk af te halen)

Wat ingewikkeld, maar 't is nie anders.