En daarbovenop zuigt 't programma voor GMM ook nog 's! Enkel één hele goeie dag zit er tussen. Voor de rest is 't pure shit!
What a bummer!!!
What a bummer!!!

wat dacht je van een hoop spammen?![]()
als ik kan zitten...zal ik dat vooral niet laten![]()
zeg eh...wordt er hier niks meer gemeld??of heeft er niemand wat te vertellen?? morgen word ik geopereerd..dus mijn vakantie is begonnen
![]()
![]()
lach gas?
ben er alweer hoor...vaag joh zo'n ruggeprik...vanaf je middel voel je niks meer...erg apart... en nu weer thuis...ben nog goed verdoofd want ik voel nog geen klap![]()
![]()
zal vanavond wel minder hard lachen
![]()
![]()
ik heb erg veel lol op t moment haha
zit nog steeds op de pijn te wachten..maar zit ook nog steeds aan de pillenben alleen erg moe..maar dat geeft niks...thnx for asking
![]()
nou laten we maar hopen dat je nog ff aan de pillen blijft als die er voor zorgen dat je er niks van voelt
heb je inmiddels wel weer gevoel in de onderste helft van je lichaam?
gelukkig wel ja.. ik moest net zo lang in t ziekenhuis blijven totdat t gevoel weer terug was..een aparte ervaring..dat kan ik je wel vertellen!ik ZAG dat er op mn been geklopt werd en ik voelde helemaal niks...raar!
gelukkig wel ja.. ik moest net zo lang in t ziekenhuis blijven totdat t gevoel weer terug was..een aparte ervaring..dat kan ik je wel vertellen!ik ZAG dat er op mn been geklopt werd en ik voelde helemaal niks...raar!