• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Darkfang

W:O:A Metalhead
Arch Enemy is coming to Helsinki 19.9 and I really wanna go but I have nobody to go with. :( Boring to go alone...

They will be in Montreal October 27th but my friend who always come with me is poor now because of our last vacation in Ireland / Wacken :ugly: . I will try to go with somebody else because I missed them in Wacken (and Kreator also)

Ask AP. He's willing to travel 40hrs to get to Helsinki. He can see the full route I showed you a few days ago. Just in the reverse direction.

Hahahah :D
 

Milkie

W:O:A Metalmaster
23 Juli 2013
6.823
108
120
29
Hellsinki, Finland
They will be in Montreal October 27th but my friend who always come with me is poor now because of our last vacation in Ireland / Wacken :ugly: . I will try to go with somebody else because I missed them in Wacken (and Kreator also)



Hahahah :D

Well I have like three friends that like metal music. I don't know if one of them even likes Arch Enemy, but she's under 18 so she can't come. And two other friends don't like Arch Enemy that much.. :/
 

Jasmint

W:O:A Metalhead
26 Aug. 2014
142
0
61
Niedersaxxen
Er behauptet das er der Witzigste ist. Ich bin aber nicht der meinung. Meiner Meinung nach ist das der Türknopf. Der gibt jedem die Hand.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

End of German message.

:ugly:

okay... na ja wenns so ist... ich beobachte das mal. Aber wir deutschen sind ja auch eher verschlossen als andere nationalitäten.
aber vielen dank für den hinweis! :angel: