Dong Open Air 2012. Motto unknown

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.904
6.674
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Heeft heer Agressiekracht al een idee om hoe laat hij wil vertrekken vanuit Utrecht CS naar Moers? Dit ivm boeking van 't treinticket, en dit volgende maand al. Ik zat zelf om 10.25u - aankomst 13.27u in Duisburg. (ICE Brussel Zuid - Keulen Hbf, dan Duisburg Hbf)
Ik moet even eraan herinneren dat ik moet overstappen.

Het (deel)traject Duisburg Hbf - Moers neem ik ten laste. :)

@Holly, Sipy, should you go with us from Moers, you reckon you can make it at that time in Duisburg?
Hildesheim Hbf Do, 12.07.12 ab 08:34 4 NWB82958 NordWestBahn
Löhne(Westf) Do, 12.07.12 an 10:13 10
Umsteigezeit 31 Min.
Löhne(Westf) Do, 12.07.12 ab 10:44 11 RE 10616 Regional-Express
Duisburg Hbf Do, 12.07.12 an 12:44 5

Possible for you?

Sooner is hardly possible for me, I have to add ONE hour extra, and... to be on the safe side, I prefer an extra hour in case of delay of train (in domestic traffic)
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.359
577
160
38
Almere, Holland
Heeft heer Agressiekracht al een idee om hoe laat hij wil vertrekken vanuit Utrecht CS naar Moers? Dit ivm boeking van 't treinticket, en dit volgende maand al. Ik zat zelf om 10.25u - aankomst 13.27u in Duisburg. (ICE Brussel Zuid - Keulen Hbf, dan Duisburg Hbf)
Ik moet even eraan herinneren dat ik moet overstappen.

Het (deel)traject Duisburg Hbf - Moers neem ik ten laste. :)

@Holly, Sipy, should you go with us from Moers, you reckon you can make it at that time in Duisburg?
Hildesheim Hbf Do, 12.07.12 ab 08:34 4 NWB82958 NordWestBahn
Löhne(Westf) Do, 12.07.12 an 10:13 10
Umsteigezeit 31 Min.
Löhne(Westf) Do, 12.07.12 ab 10:44 11 RE 10616 Regional-Express
Duisburg Hbf Do, 12.07.12 an 12:44 5

Possible for you?

Sooner is hardly possible for me, I have to add ONE hour extra, and... to be on the safe side, I prefer an extra hour in case of delay of train (in domestic traffic)

Lijkt me een mooi tijdstip.
zullen we elkaar er aan herinneren wanneer we de treinkaartjes kunnen kopen, dan kan ik tenminste weer voor een spotprijs heen en weer :p
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.904
6.674
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Lijkt me een mooi tijdstip.
zullen we elkaar er aan herinneren wanneer we de treinkaartjes kunnen kopen, dan kan ik tenminste weer voor een spotprijs heen en weer :p

Rond/Op 12/04/12, als je op 12/07/12 vertrekt.

Edit Piaf zegt: Hou ook rekening met de zondag! Die telt ook mee, als je tenminste een heen-en-terug wil kopen. Dan moet je dus 'n paar dagen wachten.
 
Zuletzt bearbeitet:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.904
6.674
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
dus ergens in de week na pazen word het dan.

Aangezien de dagen van april precies zo vallen als in juli, kun je kijken op de zondag dat je terugkomt! (maar je kan ook 2 enkele reizen nemen, en dan moet je kijken op de donderdag dat je zou vertrekken.

Voorbeeld: zondag 1 april = zondag 1 juli.
Donderdag 12 april = donderdag 12 juli.
zondag 15 april = 15 juli.

Maar je zult altijd zien dat 't dan net niét gaat! :/

Wie's auch sei, ik probeer 't 2x. Vooral omdat ik nog 'n extra stukje wil meenemen. (DU-Moers v.v.), zodat ik voor dat stukje 'n 0-biljet kan krijgen.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.359
577
160
38
Almere, Holland
Aangezien de dagen van april precies zo vallen als in juli, kun je kijken op de zondag dat je terugkomt! (maar je kan ook 2 enkele reizen nemen, en dan moet je kijken op de donderdag dat je zou vertrekken.

Voorbeeld: zondag 1 april = zondag 1 juli.
Donderdag 12 april = donderdag 12 juli.
zondag 15 april = 15 juli.

Maar je zult altijd zien dat 't dan net niét gaat! :/

Wie's auch sei, ik probeer 't 2x. Vooral omdat ik nog 'n extra stukje wil meenemen. (DU-Moers v.v.), zodat ik voor dat stukje 'n 0-biljet kan krijgen.

Ik ga gewoon op de zondag bestellen iig.

In other news, is this really going to be the last dong open air? :(