Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
38
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
heeft er hier iemand verstand van belasting betalen over gekochte stuff in de VS?

als ik een mp3 speler uit de vs wil kopen, moet ik dan belasting betalen, gaat dit tot een bepaald bedrag?

en kan ik het omzeilen door bijv Ryan geld te sturen, hem de mp3speler te laten kopen en dan naar mij te laten opsturen?
 

MTL

W:O:A Metalhead
3 Juni 2003
101
0
61
38
Wijlre (NL)
www.cu2.nl
Dankjewel!

(Dat meen ik eerlijk - vele mensen corrigeren me uit beleefdheid niet, hoewel ze mijn fouten wel zien. Maar als me niemand op mijn fouten attend maakt, zal ik nooit fatsoenlijk Nederlands leren.)
Attent dus, met een T. Graag gedaan :p


Het was in ieder geval weer een super editie. Een paar hoogtepunten waren Opeth, Iron Maiden, Carcass, Soilwork, Kreator, Grave en vast nog wat bands die ik nu vergeet.
We hadden een ideale plek op de camping tussen A en P, vanwaar alles dichtbij was. Het weer viel ook mee: woensdag en donderdag wat uurtjes aan het zwembad gelegen en verder alleen regen op momenten dat het eigenlijk niet zo boeide.
Een klein minpuntje was het opschuiven van de party stage, daar hoorde je steeds de band van de black stage erdoorheen. Het tekort aan pisbakken hadden ze dit jaar mooi opgelost, dat ook dit jaar nog een groot gedeelte van het terrein onder de pis stond lag nu toch echt volledig aan het publiek zelf. Het enige smetje op het festival was voor mij de diefstal van mijn net gekochte Wacken stoel inclusief zonnebril. Toch jammer dat er altijd een paar rotte appels tussen zitten...