Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend!!

Nashville Pussy
nashvillepussy31072008-00.jpg


Airbourne
airbourne31072008-14.jpg


Avenged Sevenfold
avengedsevenfold31072008-19.jpg


Primordial
primordial01082008-10.jpg


Children Of Bodom
cob01082008-20.jpg


Avantasia
avantasia01082008-05.jpg


3 Inches Of Blood
3inchesofblood02082008-03.jpg


Obituary
obituary02082008-23.jpg


Carcass
carcass02082008-08.jpg


Killswitch Engage
killswithengage02082008-00.jpg


Nightwish
nightwish02082008-22.jpg


De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Wacken Open Air 2008
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Attent dus, met een T. Graag gedaan :p


Het was in ieder geval weer een super editie. Een paar hoogtepunten waren Opeth, Iron Maiden, Carcass, Soilwork, Kreator, Grave en vast nog wat bands die ik nu vergeet.
We hadden een ideale plek op de camping tussen A en P, vanwaar alles dichtbij was. Het weer viel ook mee: woensdag en donderdag wat uurtjes aan het zwembad gelegen en verder alleen regen op momenten dat het eigenlijk niet zo boeide.
Een klein minpuntje was het opschuiven van de party stage, daar hoorde je steeds de band van de black stage erdoorheen. Het tekort aan pisbakken hadden ze dit jaar mooi opgelost, dat ook dit jaar nog een groot gedeelte van het terrein onder de pis stond lag nu toch echt volledig aan het publiek zelf. Het enige smetje op het festival was voor mij de diefstal van mijn net gekochte Wacken stoel inclusief zonnebril. Toch jammer dat er altijd een paar rotte appels tussen zitten...

ja mijn stoel is ook gestolen :/
en vond het ook behoorlijk triest dat iemands auto in de vik is gezet waardoor 8 mensen verwondingen opliepen en een aantal test afbrande...
 

Empror1

W:O:A Metalmaster
en vond het ook behoorlijk triest dat iemands auto in de vik is gezet waardoor 8 mensen verwondingen opliepen en een aantal test afbrande...

Dat is wel erg, gelukkig heb ik zulke ervaringen nooit op Wacken gehad. Wel op Graspop, daar is er elk jaar wel weer iets. Maar Wacken gelukkig nog niet.

Is de voorverkoop alweer over trouwens? Ik zie op Metaltix niks meer staan. Toen ik aan het bestellen was verdwenen de S-shirts al dus hoop dat ik nog net op tijd ben.
 

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.360
577
160
38
Almere, Holland
Dat is wel erg, gelukkig heb ik zulke ervaringen nooit op Wacken gehad. Wel op Graspop, daar is er elk jaar wel weer iets. Maar Wacken gelukkig nog niet.

Is de voorverkoop alweer over trouwens? Ik zie op Metaltix niks meer staan. Toen ik aan het bestellen was verdwenen de S-shirts al dus hoop dat ik nog net op tijd ben.

voorgaande jaren heb ik dat soort shit ook niet meegemaakt.
maar nu zijn alle stoeltjes gestolen, heb ik een aantal knokpartijen mogen aanschouwen, en zijn alle dixies waar ik stond vernield... niet echt dat je zegt de gemoedelijke sweer van een paar jaar terug.
 

Empror1

W:O:A Metalmaster
Nee zeker niet. Khoop dat het volgend jaar weer beter gaat. Ik verbaasde me er altijd al over hoe rustig het op Wacken ging terwijl andere festivals echt altijd gezeik meebrengen.

Echt knokken heb ik gelukkig niet meegemaakt. Wel 1 heel vaag incident waarbij een vriend van me bier was halen en een ik bij een vriendin in de rij voor de damestoiletten stond. Toen die gast terug kwam met het bier ging zo'n gaar wijf achter ons helemaal lopen zeiken dat ie voor zou dringen. Dus hij geeft dat biertje en loopt weer weg maar dat wijf bleef maar zeuren. Dus ik zeg "no,no, it's okay, he has a penis". Dus wij lachen, slaat ze me in me ballen en zegt ze " your not laughing now are you?". Terwijl verder iedereen de humeur er wel in kon zien.
Verder ook maar gewoon gelaten zo.