The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Originally posted by codo der 3.
you are so funny.

yes, you 3 are 3 three little kaspers :rolleyes:

Folk påstår att jag är rolig, men jag är ju bara mig själv, en gnoff :)
Men jag tar det som en komplimang ;)

Eng:
People say I'm funny, but I am only myself, a gnoff :)
But I take it as a compliment ;)

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Jaa, nu får jag nog börja hålla med min kära syster om att jag har rätt tur med mitt liv...

Förutom att jag fick reseersättning för min resa till norrland för anställningsintervju fick jag också beslutet om karens på 45 arbetsdagar upphävt tidigare. Nu har det dessutom gått igenom att jag får startbidrag på 11,000 eftersom jag flyttar till annan ort för att ta ett jobb som det "inte går" att få i denna stan.
Även om det kanske GÅR att få jobb här så är det extremt svårt, så klart de gick med på det, men alltid en osäkerthetsfaktor innan det är klart =)
Så i och med karenspengar från A-kassa och startbidrag från arbetsförmedling har jag fått tillbaka en stor del av de pengar som jag gjort av med som arbetslös, känns verkligen extremt bra!

Idag har jag dessutom tackat ja till en lägenhet i Ö-vik, är en tvåa i området Gullänget utanför staden, kanske 1.5 till 2 km från själva stadskärnan. Jag kommer att ha ca 400 meter att gå till jobbet, lär spara in en del bensin på detta och få billiga taxiresor hem från krogen.
Den kostar 3300 per månad, ligger på 60 kvm och har anslutning till internet, ska bara se till att fixa en parkeringsplats med motorvärmare eller kanske ett garage sen då jag väl flyttat upp.

Right now life is good, I'm just scared someone will kick me in the fucking balls again....