The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Klart det är kul att bli full :)

Igår somnade jag dock på nattbussen och åkte till fel ställe, det var ganska så jobbigt, sen kom jag till slut hem, men mycket sent...

Nåja, kul var det dock.

Imorgon kommer då Dani Filth samt trummisen från CoF till en rock klubb i Stockholm, funderar på om jag kanske ska gå dit, men söp upp så mycket pengar igår att jag nästan har lite dåligt samvete...

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Idag fick jag reda på att A-kassan har beviljat att ge mig pengar retroaktivt för 45 arbetsdagar, vilket innebär att jag får ut ca 23,500 svenska kronor efter sjkatt, känns bra att få nu då jag ska flytta :)

Idag har jag varit till tandläkare också, dragit ut en visdomstand...
Mycket bedövning blev det och nu känenr jag inte mina läppar, tungan, hakan eller vänstra kinden.
Samt att jag blöder som fan men inte få skölja munnen, äta eller dricka förrän efter kl 18...