The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Vel..men er vel ikke bare musikk du skriver om? :D :D
Samfunnet er tilpassa a-mennesker..det er diskriminering! :D

Men nå er det leggetid,tror jeg. På tide å få noe fornuftig ut av en dag også..er vel for seint nå,men :p

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
109? Og hvor mange er registrert her? Aiai..jeg har enda lengre vei å gå :(
Ja,er litt skummelt her i mørket :p :p
Du får ha god helg,da :D :D Skriv referat så jeg kan late som om jeg har vært på konsert :)

God natt :) Klem

2701 registrerte, så jeg har da jobbet bra den tiden jeg har vært her. Det har du også... ingen som har registrert seg etter deg har så mange poster som du :D:D:D
Til og med Shizzo har erkjent i en eller annen tråd at meg og deg er blant de med flest poster den siste tiden, hehehe
Ja, du skal få referat... god natt til deg også (nå er det en tråd for det her inne på det engelske forumet også :) )
Klem :)

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
God morgon god morgon!

Igår fick man se sitt älskade MoDo vinna i svenska elitseriens 45:e hockey-omgång mot det förhatliga Södertälje, mycket trevligt.

Idag ska man dricka sig berusad med fagra damer och vad kan vara bättre än det?

Originally posted by gnoff
God morgon god morgon!

Igår fick man se sitt älskade MoDo vinna i svenska elitseriens 45:e hockey-omgång mot det förhatliga Södertälje, mycket trevligt.

Idag ska man dricka sig berusad med fagra damer och vad kan vara bättre än det?

Det lyder som om jeg läste dette her för men i engelsk :D:D:D

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
83
Mölndal, Sweden
Originally posted by Fallen_Knight
Gnoff: varför supa+
och du... lycka till och fånga en av dem... duhar ju inte lyckats förut :(

gnoff stavas ju med litet g, snälla nån
:)

Varför supa???
Det var en konstig fråga!
Det är gott med öl, det är skoj att bli packad och det är ett massa roligt tidsfördriv.
Sen har man ett rykte att upprätthålla också :D