The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Rockmaid

W:O:A Metalhead
4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Men det er greit å føre samtaler aleine,og så svarer den andre etterhvert :D :D
Er på Eurobate også..men det blir ikke det samme :p :p spare jo penger på det :p :D
Toget går fra Oslo,da. Så jeg må jo dit en gang uansett.

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Originally posted by Rock'n'Roll
Ja, det er jo kjekt :D Var ganske fornøyd med de svarene jeg ga deg også. Så det var en interressant samtale :D:D:D Vi må fortsette med det :D:D:D
Nei, det er er vel kjedelig med alt som man kan spare penger på. Er vel egentlig gøyest med det som koster mest :D:D:D:D:D
Hvis toget går fra Oslo så blir dere med på Lille Maud lørdag :)

Quoting er kjekt for teflonhjerner :D
Jada,du var flink til å svare for deg :) Til og med kommaet fikk du kommentert,det er jeg imponert over :D :D :D
Det dyreste er som regel morsomst,ja..elelr i hvert fall det som koster en del :D :D :D
Monica skal til han fyren sin,da..de blir neppe med på noe som helst :p Men hadde vært gøy..skal forhøre meg litt rundt om jeg kan campere et sted :D :D

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Joda,klart jeg har sett det! :D :D :D heeeelt sant! :p
Hvordan veit du at jeg har scrollmus? iiik :p
Tja..frister ikke så veldig å sove der..selv om han visstnok har et gjesterom. Men det er sånne ting jeg helst unngår..been there,done that :p :p
Men jeg skal se hva jeg får til :) Hadde vært fint å komme seg bort fra Bø litt før..det er i grunn alltid fint å komme seg bort fra Bø :D :D :D

Rockmaid

4 Feb. 2003
692
0
61
45
Gamle Noreg
www.thecumshots.org
Må si jeg var litt redd for å snu meg nå :D :D :D
Bare ett soverom? Da kan det bli litt småtrangt,ja.. men det går jo på et vis :)
Bø er ikke verdens navle..muligens verdens blindtarm. Nei,det var jo Akkerhaugen,det :p :p
Jepp,skal sette igang en storstilt aksjon :D
Men nå tror jeg det er leggetid..må prøve å snu døgnet tilbake før jeg skal snu det tilbake igjen..hmm :D :D
Guten nacht!