gnoff er nesten ikke her lenger etter at han begynte i ny jobb, så noen har muligens lært seg å prioritere...Originally posted by Rockmaid
Ja,det må jeg si
Hadde alle her enda vært like ivrige på jobb
gnoff er nesten ikke her lenger etter at han begynte i ny jobb, så noen har muligens lært seg å prioritere...Originally posted by Rockmaid
Ja,det må jeg si
Hadde alle her enda vært like ivrige på jobb
Joda, han har vært innom her nesten hver dag, i ti minutter eller noe...Originally posted by Rockmaid
Jøss..kanksje han ikke har tilgang til internett
Jasså, så du har snoket i trådene...Originally posted by Rockmaid
Man kan få gjort mye på 10 minutter
Neida,sover ikke..bare kom over noen morsomme tråder
Åjasså, så du skal forandre livstil, hehe...Originally posted by Rockmaid
Ja,det skal være sikkert
Men det er vel i grunnen leggetid snart..Får begynne mitt nye og bedre liv i morra i stedet..
Noen av oss må jo veie opp for de som gjør... På den annen side kanskje det er oss som har det mest spennende livet. Jeg klager ikke...Originally posted by Rockmaid
Det var tanken..men det har sklidd ut allerede fra dag en,så vi får nå se Har jo prøvd før også..jeg er nok ikke typen til å leve et bedre liv
Nå som det snart er sommer mener du, hehe...Originally posted by Rockmaid
Nei,ikke jeg heller..Jeg er fornøyd sånn jeg har det. Men det kunne jo vært greit å få litt orden på døgnrytmen,i det minste..
Jeg har vel ingen døgnrytme lenger, men så har jeg aldri passet inn i denne 24-timers regelen heller...Originally posted by Rockmaid
Hmm..et godt poeng! Døgnrytmen får være som den er til..cirka august
Ja,jeg så den..fine greier! Og den passa jo fint inn her