The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Re: Þungur hnífur!

Originally posted by berserkur
URGH ég er íslenski víkingurinn og ég skal drepa ykkur öll!
drekkið Íslenskt brennivín, hálfvitarnir ykkar!

jag gillar svenska men norsk jag tycker at norskt är väldig tråkig
vi måste lära dansk här i Island stakkars 10åriga barn. det är svårt at förstå språket på gatan

jeg er så ligeglad at jeg vil ha flödeskum i rövhulet! for helveeede!!!
Hvordan går det an å like svensk :D:D:D
Det er masse rare dialekter i Norge da, du har sikkert møtt noen vanskelige, det er da ikke vanskelig å forstå meg... :confused:
Er det lettere å forstå dansk innendørs, hehehe... :confused: :D :p :D :p :D :p
Jeg skal gi deg "flødeskum" :D :D :D :D :D

Men til saken... kult å ha en islandsk viking iblant oss også, nå mangler vi bare en finne, hehe...

konstrukt

W:O:A Metalhead
13 Dez. 2002
886
0
61
50
USA
I'd like to learn Swedish. Right now I'm studying German.

The problem is that I can't really make the sunds that are required to speak swedish. I can do German, italian, spanish and French, but I can't make the damn swedish sounds.

Its like you guys talk from the very front of your mouths. I'm more used to talking from the throat.

konstrukt

W:O:A Metalhead
13 Dez. 2002
886
0
61
50
USA
The good thing for me is that I can speak both hebrew and English with proper accents, so I can make lots of different sounds and can make it sound native accent when I speak German, Spanish or Italian, even though I only speak 3 words in each of those languages :)

I was talking to Brian, the drummer from Archenemy, and he started talking sedish to Michael AMott,and I just listened and knew I could NEVER make those sounds.

Re: speak scandinavian or die!!!

Originally posted by berserkur
ni bör tala svenska !!! Jävla skit!!!

ja Finntroll talar finnlandsvenska, dom kommer från västkusten...

jeg forstår nynorsk mye bedre

jeg vil salge mormor for ti kroner!!!
I'm just helping poor konstrukt :cool:

Finntroll er bra :)

nynorsk er bare tull :D Men det hadde vært kult å kunne islandsk, det er vel nærmere språket til vikingene, eller færøyisk er vel det nærmeste man kommer :D

Ti norske eller svenske :confused: Den svenske krona er jo ikke verdt en skitt :D :p :D :p