The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Originally posted by gnoff
Hmmm, tror det hette måndsgsklubben här också i början...
Vet att det bytte namn till nån säsong.
Det är säkert samma kanal som kör det i bägge länderna, började med idén samtidigt :)

Känner igen de flesta av de namnen ja :)
Dählie, Björndalen, å en kille som jag bara inte kommer ihåg vad han heter nu
I norge var det TVNorge som startet det, nå er det TV2 som har konseptet. De som fant det opp solgte det vel til flere samtidig tenker jeg...:)

Alsgaard kanskje, han tok et par gull i VM...

Fikk du med deg at sønnen til originalenvokalisten i TNT tok sølvmedalje i hopp under VM...:):):)

Alsgård, precis!

hopp?
Backhopp då eller?
Sångaren i TNT?
på riktigt???
Dag Ingebrigtsen, original vokalisten sluttet i TNT fordi han hadde en liten sønn, Tommy Ingebrigtsen...
Og han tok sølv i vm nå i år, han vant gull for noen år siden, men har hoppet dårlig i mellomtiden. Backhopp tenker jeg, det heter bare hopp, skihopp i Norge, og skiflygning...:D:D:D

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Originally posted by Rock'n'Roll
Dag Ingebrigtsen, original vokalisten sluttet i TNT fordi han hadde en liten sønn, Tommy Ingebrigtsen...
Og han tok sølv i vm nå i år, han vant gull for noen år siden, men har hoppet dårlig i mellomtiden. Backhopp tenker jeg, det heter bare hopp, skihopp i Norge, og skiflygning...:D:D:D

Ok :D

Coolt!

Jag måste verkligen gå snart, kan inte sitta här längre om nätterna, måste börja vrida tillbaka dygnet :)

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Originally posted by Rock'n'Roll
Jeg mente tiden på døgnet... klokken 9 er vel ikke det verste jeg har hørt...:D:D:D

Nej, men just att de menar att då jag får komma in klockan 9 första dagen så är det sent, jämfört med då jag ska börja egentligen...
Men när det är, det vet jag inte, antagligen kl 7 eller kl 8 skulle jag tro :)

Från mitt förra jobb är jag van att komma när jag vill, vanligen mellan 9 och 12 :)

Nej, men just att de menar att då jag får komma in klockan 9 första dagen så är det sent, jämfört med då jag ska börja egentligen...
Men när det är, det vet jag inte, antagligen kl 7 eller kl 8 skulle jag tro :)

Från mitt förra jobb är jag van att komma när jag vill, vanligen mellan 9 och 12 :)
Oi, det blir jo litt av en forandring...