The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.
Originally posted by ShizzoKrause
Hej, det er en langt historie, paa grund af hyperaktivität ville de ikke sende mig paa en fornuftigt skole her i Tyskland, saa valgte jeg at gaa paa dansk skole i Flensborg. Saa blev jeg nöd til at läre sproget og det har ikke väret til min skade ;)
Det dumme er bare tastaturen som ikke har de danske bogstaver. Men det skal nok gaa, jeg er sikkert at i forstaar hvad det skulle väre :D
Derfor nicket, hehe... Ok å kunne "skandinavisk" da, kanskje jeg skulle ta med et tastatur til deg i august... Men jeg fortstår deg alldeles utmerket :)
 
Originally posted by ShizzoKrause
Hvad skal jeg sige til dette thema? Skal jeg bare tälle de 5 millioner dansker eller er det tilladt at tälle de 80 millioner tysker med :p:p:p:p:p

OG GLEM IKKE, VI HAR HELLIGSTEDET - WACKEN :D:D:D:D
Ja, det skal dere ha :D Men de 80 mill. tyskere er ihvertfall ikke vikinger :p Men vi kan da ta imot noen "kampfeller" som har "vikingeånd" , hehe...